Тръгва горещ телефон на кмета
Тръгва горещ телефон на кмета / netinfo
Горещ телефон на кмета започва да функционира от утре, съобщи градоначалникът Славчо Ататансов. Всеки ден от 9 до 12 ч. гражданите ще могат да се обаждат на номер 0800 15 125 и да подават сигнали и оплаквания за нередности в града или квартала, в който живеят. На позвъняването ще отговаря общински служител, който ще записва в специален дневник всяка подадена информация. Ежедневно сигналите ще бъдат предоставяни на кмета, който ще ги разпределя към компетентните общински служби за проверка и реакция.

Предвижда се да бъде въведен и друг дневник – за проверка за решаването на споделените от гражданите проблеми, която ще се прави след 15 дни. Според договорката с БТК обаждането на горещия телефон на кмета ще е безплатно за пловдивчани.

По време на предизборната си кампания Атанасов бе категоричен, че ежедневно ще има приемен ден и ще се среща с граждани в извънработно време. По-късно достъпът до него бе ограничен само с удостоверения от районния кмет или ресорния заместник – кмет, че проблемът на гражданина не е от тяхната компетенция. Сега жалбите ще минават по схемата на горещата телефонна линия.