СЕМ си затваря очите за звука на рекламите, алармира Захари Георгиев

СЕМ си затваря очите за звука на рекламите, алармира Захари Георгиев
СЕМ си затваря очите за звука на рекламите, алармира Захари Георгиев / снимка : dariknews.bg/ архив

Въпреки промените в Закона за радиото и телевизията, влезли в сила от края на юни, СЕМ продължава да си затваря очите за рекламите с различна степен на звук от останалите програми.

Това съобщи пловдивският народен представител от БСП Захари Георгиев.

В миналия мандат той и негови колеги инициираха  промените, които задължиха телевизионните и радио операторите да  излъчват рекламите при еднаква сила на звука с останалите предавания. Тази мярка  масово не се спазва, единственото изключение е БНТ, посочи Захари Георгиев. В пленарна зала предстои да се обсъжда отчетът на  СЕМ и тогава въпросът ще бъде повдигнат от пловдивския народен представител.