Готови са проектите за двете кръгови – на изхода на Асеновград и към селата Долни и Горни Воден. В най-скоро време ще започне и реалното им изграждане. Това стана ясно на днешната среща за ремонтите на Асеновградско шосе и околовръстните пътища на Пловдив при областния управител Здравко Димитров.
Готов е и парцеларният план, проектирани са отводнителните и напоителни канали, започва съгласуване, след което трябва да стартират отчуждителните процедури. В процес на проектиране и одобрение е и проекта за локалните платна, към които ще бъдат добавени тротоари и велоалея, както и осветление на цялото трасе.
От строителната фирма, ангажирана с ремонтните дейности заявиха, че до края на месеца ще бъде приключено полагането на първия пласт на асфалтовата настилка на Асеновграско шосе, който ще консервира трасето и ще го предпази от неблагоприятните метеорологични условия през зимата. В момента настилката, която е с дебелина 6 см. е положена до КЦМ.
На срещата присъстваха шефовете на АПИ и фирмата изпълнител на реконструкцията на Асеновградско шосе, както и представители на НКЖИ, “Пътпроект“ ЕООД, “Електроразпределение – Юг“, Напоителни системи, кметове и архитекти и експерти от общините Асеновград, Куклен, Марица и Пловдив. На срещата бе и инж. арх. Валентин Трашлиев от фирмата за тунелно строителство „Евро Алианс“, който бе поканен от областния управител за консултация при намирането на адекватно решение и изграждане на съоръжение за сваляне нивото на жп линията, обслужваща Комбината за цветни метали.
Готов е и парцеларният план, проектирани са отводнителните и напоителни канали, започва съгласуване, след което трябва да стартират отчуждителните процедури. В процес на проектиране и одобрение е и проекта за локалните платна, към които ще бъдат добавени тротоари и велоалея, както и осветление на цялото трасе.
От строителната фирма, ангажирана с ремонтните дейности заявиха, че до края на месеца ще бъде приключено полагането на първия пласт на асфалтовата настилка на Асеновграско шосе, който ще консервира трасето и ще го предпази от неблагоприятните метеорологични условия през зимата. В момента настилката, която е с дебелина 6 см. е положена до КЦМ.
На срещата присъстваха шефовете на АПИ и фирмата изпълнител на реконструкцията на Асеновградско шосе, както и представители на НКЖИ, “Пътпроект“ ЕООД, “Електроразпределение – Юг“, Напоителни системи, кметове и архитекти и експерти от общините Асеновград, Куклен, Марица и Пловдив. На срещата бе и инж. арх. Валентин Трашлиев от фирмата за тунелно строителство „Евро Алианс“, който бе поканен от областния управител за консултация при намирането на адекватно решение и изграждане на съоръжение за сваляне нивото на жп линията, обслужваща Комбината за цветни метали.