До 20 000 лева ще плащат бизнесмени, които искат да рекламират на талоните за „синя зона". Това стана ясно на днешната сесия, на която предложението беше одобрено. Със заповед на кмета билетите, с които до сега се таксуваха паркиращите в „синя зона" ще бъдат заменени с талони на същата цена от 1 лев, на които ще бъдат отбелязани час, дата и месец. Възприехме идеята на празните места на талоните отпред и отзад да слагаме реклами на фирми, които са готови да платят за това, заяви за Дарик директорът на стопанската дирекция в общината Георги Божев.
Цената на рекламата ще зависи от броя на талоните, на които дадената фирма иска да рекламира, уточни той. За реклама в предната част на 100 000 талона цената ще бъде 15 000 лева, за 50 хил. талона ще се плаща 8000 и за 25 000 талона, 5000 лева. Рекламата в задната част на талона ще бъде по-скъпа, защото ще заема цялата площ на талона, обясни Божев. Там цената за 100 000 бройки ще бъде 20 000 лева, за 50 000 - 12 000 лева и за 25 000 талона, 7000 лева.
Талоните ще се печатат на етапи по няколко хиляди бройки и се надяваме до 1-ви февруари, да ги пуснем в оборот, каза още Божев.