Плащаме до 20 000 лева за реклама на талони за „синя зона”
Плащаме до 20 000 лева за реклама на талони за „синя зона” / снимка : Дарик Пловдив/ архив

До 20 000 лева ще плащат бизнесмени, които искат да рекламират на талоните за „синя зона". Това стана ясно на днешната сесия, на която предложението беше одобрено. Със заповед на кмета билетите, с които до сега се таксуваха паркиращите в „синя зона" ще бъдат заменени с талони на същата цена от 1 лев, на които ще бъдат отбелязани час, дата и месец. Възприехме идеята на празните места на талоните отпред и отзад да слагаме реклами на фирми, които са готови да платят за това, заяви за Дарик директорът на стопанската дирекция в общината Георги Божев.

Цената на рекламата ще зависи от броя на талоните, на които дадената фирма иска да рекламира, уточни той. За реклама в предната част на 100 000 талона цената ще бъде 15 000 лева, за 50 хил. талона ще се плаща 8000 и за 25 000 талона, 5000 лева. Рекламата в задната част на талона ще бъде по-скъпа, защото ще заема цялата площ на талона, обясни Божев. Там цената за 100 000 бройки ще бъде 20 000 лева, за 50 000 - 12 000 лева и за 25 000 талона, 7000 лева.

Талоните ще се печатат на етапи по няколко хиляди бройки и се надяваме до 1-ви февруари, да ги пуснем в оборот, каза още Божев.