Повече от 47 000 посетители от България и Европа разгледаха четвъртото издание на мегафорума за агробизнес, вино и храни. То се проведе от 21 до 25 февруари в Международен панаир Пловдив и предизвика истински фурор и сред участниците, и сред гостите, които пристигнаха от над десет държави: Турция, Гърция, Македония, Украйна, Франция, Италия, Германия, Финландия, Япония, Армения и други страни.
Имаше много групи специалисти – фермери, енолози и енотърговци, дистрибутори на хранителни продукти, хотелиери, ресторантьори и дизайнери. Десетки хиляди ценителите дойдоха да опитат напитките и храните в Града на виното и деликатесите, където бяха разположени експозиции на изложбите „Винария“, „Фудтех“ и „Вкусове от Италия“.
63 183 чаши са използвани в дегустациите на вина и алкохолни напитки – рекорд за всички подобни изложения в България, заявиха от фирмата, която се грижеше за тяхната доставка. На близо 90% от изложителите в Града на виното и деликатесите се наложи да докарат допълнителни количества от своите продукти, защото бързо се разпродаваха.
Със същите успехи се похвалиха и участници в Международната селскостопанска изложба. Само в първия ден направихме толкова сделки, колкото на миналогодишната „Агра“, а до края продадохме всичко и имаме заявки за още договори, заявиха от българска фирма – голям производител на земеделска техника. Намираме нови клиенти, подчертаваха представители на много компании, предлагащи машини, инвентар, семена и посадъчен материал, торове и препарати. Техните експозиции бяха обсадени от посетители от първия до последния ден.
Голям интерес предизвика и новото изложение „Дибла – идеи и продукти за интериора“. Стотици гости останаха до последната минута, а повечето изложители си тръгнаха с договори за нови партньорства и поръчки.
Препълнена с посетители специалисти беше и палата 10, където бяха разположени най-новите технологии, оборудване и материали за лозарството, винарството и хранителната промишленост.
Силно впечатление направи и изложението „Апи България“ с разнообразието от мед и пчелни продукти. Храните и вината, презентирани във „Вкусове от Италия“, се радваха на изключителен интерес, категорични са организаторите. Повечето фирми заявиха, че ще присъстват и следващата година. Същата е нагласата на участниците и в другите изложби - общо над 700 компании от 33 държави, които показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата.
Мегафорумът за агробизнес, вино, храни и дизайн достигна облика и стандартите на най-реномираните панорамни изложения от този тип в Европа, коментира д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив, който организира мащабното икономическо събитие без аналог на Балканите.
Имаше много групи специалисти – фермери, енолози и енотърговци, дистрибутори на хранителни продукти, хотелиери, ресторантьори и дизайнери. Десетки хиляди ценителите дойдоха да опитат напитките и храните в Града на виното и деликатесите, където бяха разположени експозиции на изложбите „Винария“, „Фудтех“ и „Вкусове от Италия“.
63 183 чаши са използвани в дегустациите на вина и алкохолни напитки – рекорд за всички подобни изложения в България, заявиха от фирмата, която се грижеше за тяхната доставка. На близо 90% от изложителите в Града на виното и деликатесите се наложи да докарат допълнителни количества от своите продукти, защото бързо се разпродаваха.
Със същите успехи се похвалиха и участници в Международната селскостопанска изложба. Само в първия ден направихме толкова сделки, колкото на миналогодишната „Агра“, а до края продадохме всичко и имаме заявки за още договори, заявиха от българска фирма – голям производител на земеделска техника. Намираме нови клиенти, подчертаваха представители на много компании, предлагащи машини, инвентар, семена и посадъчен материал, торове и препарати. Техните експозиции бяха обсадени от посетители от първия до последния ден.
Голям интерес предизвика и новото изложение „Дибла – идеи и продукти за интериора“. Стотици гости останаха до последната минута, а повечето изложители си тръгнаха с договори за нови партньорства и поръчки.
Препълнена с посетители специалисти беше и палата 10, където бяха разположени най-новите технологии, оборудване и материали за лозарството, винарството и хранителната промишленост.
Силно впечатление направи и изложението „Апи България“ с разнообразието от мед и пчелни продукти. Храните и вината, презентирани във „Вкусове от Италия“, се радваха на изключителен интерес, категорични са организаторите. Повечето фирми заявиха, че ще присъстват и следващата година. Същата е нагласата на участниците и в другите изложби - общо над 700 компании от 33 държави, които показаха последно поколение технологии, техника, продукти и услуги по цялата верига от полето до трапезата.
Мегафорумът за агробизнес, вино, храни и дизайн достигна облика и стандартите на най-реномираните панорамни изложения от този тип в Европа, коментира д-р Иван Соколов, главен директор на Международен панаир Пловдив, който организира мащабното икономическо събитие без аналог на Балканите.