Майонеза „Краси” с две награди на потребителите
Майонеза „Краси” с две награди на потребителите / netinfo

На церемония в гранд хотел София бяха раздадени наградите на победителите в единствената потребителска класация у нас „Любимите марки”. В раздел „Майонези и сосове” наградата грабна майонеза „Краси”, която е пазарен лидер вече повече от 20 години. Потребителите номинираха „Краси” за участие в две категории - „Майонеза и сосове” и „Българска марка”. Над 30 000 от тях дадоха своя вот в класацията, като в рамките на два месеца „Краси” успешно премина трите кръга на надпреварата и стана финалист и в двата раздела.

Получавайки наградите, мениджърът на ”Краси” - Даниела Авджиева отбеляза, че е изключително удоволетворение именно потребителите да тe оценят високо и това прави особено ценна самата награда, още повече, че „Краси” я получава за втора поредна година.

И тази година в категория „Минерални води” потребителите определиха за любима марка вода „Хисар”.

«Хисар» е с отлични трапезни и вкусови качества, които многократно са били високо оценени на форуми у нас и в чужбина. Минерална вода “Хисар” е номинирана от Интер еко - 2000 г. и е носител на голямата награда за качество INTERNATIONAL TROPHY FOR QUALITY, NEW MILLENNIUM AWARD, Rome 2004, Italy, има два златни медала от Международен Пловдивски панаир.

Предприятието, в което се бутилира минералната вода “Хисар” от извор №7, е основано през 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минералната вода там се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе.

По повод наградата от екипа на предприятието споделиха, че емоционалната връзка потребител – марка е тази, която прави брандовете истински силни.

Класацията „Любимите марки” е израз на потребителските предпочитания в различни отрасли, като се отчита и емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха им липсвали.