Компания на годината - Майонеза Краси
Компания на годината - Майонеза Краси / Краси

Най-продаваната марка майонеза у нас получи награда за „УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ, КАЧЕСТВО И КОНТРОЛ В ПРОИЗВОДСТВОТО НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИв категория „ИНДУСТРИЯ” на церемонията „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА”.

Събитието се проведе под патронажа на вицепремиера на Република България и заместник министър-председател по европейските фондове и икономическата политика - Томислав Дончев и с официалното партньорство на Българската търговско-промишлена палата, Български форум на бизнес лидерите, Германо-Българска индустриално-търговска камара и Висше училище по застраховане и финанси.

Приемайки отличието мениджъра на фабриката, Даниела Авджиева заяви, че да предлага на пазара продукт с непроменимо и постоянно високо качество е най-голямата ценност за компанията и всички, които работят за нея.

Наградата е признание за успешния бизнес модел, който следва „Краси” и се  връчва за заслуги, свързани с непрекъснато повишаване на качеството на предлагания продукт, конкурентоспособност, силно пазарно позициониране, устойчиво развитие и позитивен обществен имидж.

Фабрика за майонеза „Краси” е основана през 1994 г. в Пловдив и вече повече от 20 години е лидер на пазара у нас. Носител е на ред отличия от престижни форуми - три златни медала от Международен Пловдивски панаир, Приз Пак, сертификат „Активни потребители” и други.

Признание за обществено значимите каузи, които компанията реализира е наградата „Златно сърце”, която производителите на „Краси” получиха за „Цялостна социално отговорна политика”.

Редица награди съпътстват успешното бизнес развитие на популярната марка.

Глобалната организация на Superbrands удостои с отличието си „Краси” като изключителна търговска марка, която се откроява и доминира над всички останали в рамките на националния пазар. Водещият световен независим арбитър в брандинга отличи „Краси” за успешен брандинг и добри бизнес практики.

Майонеза „Краси” стана и любима БЪЛГАРСКА МАРКА в потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”, която е израз на потребителските предпочитания и емоционалната привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали.

Комбинацията от  качество, отговорност и постоянство при реализацията на майонеза „Краси” е в основата на успешния продукт, който вече толкова години печели доверието на потребителите.