90% от сигналите до кмета се връщат в районните администрации
90% от сигналите до кмета се връщат в районните администрации / netinfo
90% от сигналите, получени в първите дни на горещия телефон на кмета, са от компетенцията на районните администрации, заяви градоначалникът Славчо Атанасов. Той обяви, че е дал едномесечен срок за задействане решаването на поставените от гражданите проблеми. 54 сигнала са получени за първите 4 дни от откриването на безплатния телефон 0800 15 125, който работи от 9 до 12 часа.

Обажданията касаят обществени, а не лични интереси на отделни граждани, което е радващо, каза Славчо Атанасов и посочи, че преобладават жалби за лоши пътни настилки, липсващи тротоари и незаконни гаражи.

След изтичането на едномесечния срок специална общинска комисия ще отива на място да проверява какво и как е свършено по сигналите, поясни кметът.