След проведена анкета на Център за поддръжка и сервиз на „Дипломат Корпорейшън" ООД, с цел подобряване на услугата, която предоставя, положителните резултати са налице: Професионалисти и експерти от сервизните центрове в страната препоръчват уреди Diplomat!
На въпроса „Бихте ли препоръчали уреди Diplomat пред други марки на своите клиенти?„, 100% от анкетираните са отговорили с „ДА"! Това потвърждава стабилните позиции, които заемат уредите под марка Diplomat на пазара. Сред най-предпочитаните уреди Diplomat, сервизните специалисти посочиха бойлерите, готварските печки и конвекторите.
Според тях с високо качество се отличават електрическите бойлери Diplomat (64,6 %) и конвекторите (70,8%). По-конкретно са посочени като качествени уреди следните модели бойлери: Excellence, Classic (в частност SE80VS), Intense и Innovation. Като качествени - 72,9%, са определени и малките готварски печки.
Друг много важен резултат за нас като компания, ценяща мнението и желанието на клиента, е положителната нагласа към марката Diplomat и продуктите, които предлагаме. Анкетите сочат, че мнението на крайните клиенти за марка Diplomat е „Много добро" (54,2%). Същевременно 77,1% показват, че крайните клиенти са доволни от предоставяните продукти и имат положително отношение към марката.
В заключение може да се каже, че клиентите имат доверие и предпочитат марката Diplomat.
Център за поддръжка и сервиз, както и останалите 3 специализирани центъра в грижа за клиента - Център за иновации, Център за обучение и развитие и Call-център, ще продължават да гарантират на своите клиенти грижа и внимание преди, по време и след закупуването на продуктите.
Качеството на Живот е важно за клиентите на Diplomat!