Две дами от близки до Плевен села си поделиха първото място в класацията на БДЖ за приза "Почетен клиент" за 2014 г., който беше връчен в края на миналата година. Така те получават правото да пътуват през 2015 г. напълно безплатно в първа класа на влаковете в цялата страна.
Наградата им е свързана с бонусната програма на железопътния превозвач, която дава възможност на клиентите да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак, обясняват от БДЖ.
Според регламента, почетен клиент на Холдинг БДЖ ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината.
На първо място са Антоанета Горанова от село Подем и Мая Паскова от село Ясен. И двете са събрали по 24 точки след като са закупили по дванадесет абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрутите Плевен Подем (с дължина 21 км) и Плевен Ясен (с дължина 7 км) през миналата година.
Поради факта, че двете дами са събрали еднакъв брой бонусни точки, Съветът на директорите на Холдинг БДЖ ЕАД е удостоил и Антоанета Горанова и Мая Паскова с приза Почетен клиент на БДЖ за 2014 г. Те ще пътуват напълно безплатно през цялата 2015 г. в първа класа на всички влакове в страната.
На второ място е класирана Пенка Йовчева от гр. Хисар, която през 2014 г. е закупила четири абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрут Пловдив Хисар (50 км). Тя е наградена с карта за безплатно пътуване за срок от шест месеца в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.
Класиралите се на трето, четвърто и пето място получават тримесечни карти за безплатно пътуване в цялата страна.
Бонусната програма на Холдинг Български държавни железници ЕАД ще продължи и през тази година. Новата кампания по номиниране на Почетен клиент на БДЖ за 2015 г. ще стартира от 12-и януари.
Призът Почетен клиент на БДЖ е учреден в края на 2005 г. с Решение на Съвета на директорите на железопътния превозвач.