До 31 декември ще тече кампания за актуализация на данните на клиентите на EVN. Целта е да се проверят и, ако има нужда, да се актуализират адресните данни на всички абонати, на които в бъдеще компанията ще изпраща месечните фактури и друга полезна информация.
Клиентите сами могат да попълват своите данни и във всички клонове на Български пощи, като абонатите сами ще избират адреса, на който да получават сметките си. Ако адресът на снабдявания обект не е удобен за тях, ще могат да заявяват друг адрес за кореспонденция, след като попълнят декларация, уточняват от EVN.
Собствениците или упълномощените ползватели на обекти и имоти, които установят, че името на клиента във фискалния бон е на друго лице, могат да се възползват от промоцията и да се легитимират като клиенти на EVN напълно безплатно до края на годината.