Жалбите в ЧЕЗ растат, повечето са неоснователни
Жалбите в ЧЕЗ растат, повечето са неоснователни / ЧЕЗ

1660 сигнала и жалби за високи декемврийски сметки за електроенергия са приети в ЧЕЗ, от началото на февруари. Според статистиката, най-много сигнали са подадени след 6- ти февруари, когато ЧЕЗ обяви, че е готова да разгледа всяко съмнение за неправомерно завишени сметки за декември и обеща да предлага възможности за разсрочване на плащането, в случай че не бъдат открити нарушения.

От началото на годината са приети общо 2002 сигнала и жалби за високи фактури. Най-много са подадени през центровете за обслужване на клиенти - 1003 броя, за периода 01-08 февруари и 288 за целия януари. През денонощния телефон 0700 10 010 и през имейла zaklienta@cez.bg са заявени съответно 657 броя през февруари и 54 броя през януари.

„Благодарим на нашите клиенти за подадените сигнали и за доверието, което ни гласуват. Уверявам ги, че ще действаме бързо и професионално при разглеждане на всеки сигнал и жалба и във възможно най-кратки срокове ще върнем писмен отговор. Досега проверките ни показват, че повечето жалби са неоснователни. В тези случаи нашите служители са готови да предложат разсрочено плащане на сметките. Стремим се да бъдем максимално гъвкави в намирането на решение за всеки казус", каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти" в ЧЕЗ България.

Той призова клиентите, които имат съмнения за размера на получената от тях месечна фактура за декември 2012 г., да подадат сигнал в центровете за обслужване на клиенти, на имейла или на денонощния телефонен център. Фактурите, в които се установят нарушения, незабавно ще бъдат коригирани, а от виновните ще бъде търсена персонална отговорност.