Туристическият продукт на Кюстендил, Невестино и Земен остана без слоган, но си има лого
Туристическият продукт на Кюстендил, Невестино и Земен остана без слоган, но си има лого / Иво Кирилов, Дарик- Кюстендил

Евгени Серафимов  и Владислава Атанасова спечелиха конкурса за разработване на символ/ лого на регионалния туристически продукт Кюстендил - Невестино - Земен, информират на община Кюстендил.

Комисията не излъчва финалист в конкурса за формулиране на име/ слоган на общия туристически продукт на трите общини.
Община Кюстендил е водещ партньор, община Земен и община Невестино - партньори с проектопредложение по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ- „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II".