43- ма души са попълнили анкетните карти за качество на административното обслужване в офисите на РЗОК в Кюстендил, Дупница и Бобов дол, съобщи говорителят Илияна Велинова. От тях 25 са жени, 18- мъже. Най- активни са били лицата на възраст от 35 до 49 години.
Всички анкетирани са получили необходимата им информация, като източници за нея са посочили- приемната, горещият телерфон и инф. брошури на касата. Анкетираните са дали добра оценка за качеството на обслужване в офисите на РЗОК. На въпроса за колко време са били обслужени- 22 са посочили 5 мин., 17- 15 мин. 22 от анкетираните са оценили качеството на обслужване като отлични, 21- добро. Няма дадена лоша оценка.
Гражданите очакват да се подобри количеството на предоставяната информация, достъпът до нея и качеството й. В тази връзка РЗОК продължава да прави приемни с граждани и да разпространява инф. брошури. Работят и горещите телефони- 55-97-05 и 55-97-00.