Боян Владимиров: Инвеститорът не трябва да се чака, а да се търси
Боян Владимиров: Инвеститорът не трябва да се чака, а да се търси / Личен архив

Разработването на стратегии за привличането на стратегически инвеститори, в различните сектори, залага като приоритет в работата си кандидатът за общински съветник от Коалиция "За промяна" в Кюстендил Боян Владимиров. Той представи пред избирателите и Концепцията си за работа през следващия мандат, ако отново ме бъде гласувано доверие с №9 в бюлетината за общински съветници и преференция- 7.

В случай, че избирателите решат да ми се доверят и за следващ мандат, основната посока, в която възнамерявам да насоча усилията си, е подобряване на инвестиционната среда в града, с цел привличане на стратегически инвеститори. Основната ми идея е да работя в посока на промяна в начина за намиране на инвеститори. В момента няма създадена работеща стратегия за това. А градът има огромен потенциал за намиране на такива - исторически забележителности, природни ресурси, човешки ресурси и т.н. Смятам, че инвеститорът не трябва да се чака, а проактивно да се търси.
Предвид ресурсите, с които разполага общината, трябва да бъде създадена база данни с обекти, природни и исторически забележителности, представляващи потенциален интерес за инвеститори. Според тази база данни, да се изготвят стратегии за привличане на инвеститорски интерес, като например насърчителни мерки от гледна точка на облекчения за развитие на малък и среден бизнес. В зависимост от възможността за развитие на бизнеса, стратегически фокусирано е хубаво потенциалните възможности да бъдат ориентирани и разделени по сектори
и да бъдат описани и представени в презентация. Всяка такава презентация е редно да включва всяка инвеститорска възможност като завършен продукт - защо е подходящ за инвестиция, как би могъл да се развие, какви са финансовите перспективи за развитие и т.н. Селектирането на обектите по сектори - селскостопански, туристически и други, ще създаде и по-реална представа как и къде може да се търсят потенциални инвеститори.
Представянето на всеки един обект в отделна презентация ще е по-ефективно и от гледна точка на достигане на по-голям брой потенциални инвеститори по цял свят. За
целта трябва да бъде създадена работна група, която да бъде изцяло ангажирана с
изготвянето на цялостната стратегия, комуникация и координация с потенциалните
инвеститори.

Смятам, че това са първите и най-важни стъпки да разгърнем потенциала на града, който никак не е малък, откъдето и да го погледнеш - образовани и качествени млади хора, готови за нови работни предизвикателства, природни ресурси, природни и исторически забележителности.
Крайно време е да използваме всички тези неща и да направим, каквото ни е по силите, за да превърнем Кюстендил в един съвременен европейски град.

Купуването и продаването на гласове е престъпление!