Жители от Харманли попадоха сигнал до Дарик, че ЕВН.-България е взело пари от свои клиенти два пъти за една и съща фактура. Сигналът ни попаде Пепка Костадинова, която всеки месец плаща консумираната енергия безкасово на първо или най-късно на второ число. Парите се изтеглят автоматично от дебитната й карта и се превеждат по сметката на ЕВН.
На първи ноември госпожа Костадинова е получила смс от банката, че й е изтеглена сумата от 55 лева и е преведена по сметката на ЕВН. В 19.00 часа вчера вечерта обаче Пепка Костадинова получава още един смс, в който пише, че трябва да завери сметката си с 55 лева заради сума, която дължи на ЕВН. Читателката ни е започнала да разследва ситуацията и е стигнала до информацията, че от ЕВН са попадали сгрешени спъсици с клиентски сметки към съответната банка.
Оказва се, че една част от клиентите, които са в списъка са със дублирани сметки. Тези, на които са изтеглени парите на първо число на месеца им се иска втори път същата сума. В сметката на Костадинова е нямало пари и за това тя не е била ущетена, но по думите й има клиенти на ЕВН, от чийто сметки два пъти са изтеглени суми за една и съща фактура. Жената заяви, че до дни сметката й ще бъде заредена и се притеснява платените 55 лв. за ток да не бъдат отново преведени към ЕВН.
От дружеството признаха за такъв проблем в Харманли, но заявиха, че нямат информация за дублиране на вече взети суми. Ако все пак има и такива случаи ЕВН ще възстанови парите на потърпевшите, увериха от дружеството. При случая с Костадинова от ЕВН заявиха, че при тях има отразено плащане.
Пепка Костадинова се надява, тази информация да достигне до хората, които плащат безкасово, но не получават съобщения и няма как да следят движението по сметките си през интернет. Още за случая на госпожа Костанидова чуйте в прикачения файл.