Като безкръвен правителствен преврат определи предстоящите изменения в Закона за пътищата, които предвиждат към министъра на финансите да се създаде Фонд републиканска инфраструктура, депутатът от ДСБ Евгени Чачев. Фондът ще концентрира огромен финансов ресурс, ще организира и провежда тръжни процедури и ще определя одобрените проекти, което е предпоставка корупционната практика от автомагистрала “Тракия” да се прехвърли механично върху всички големи пътни обекти, заяви пред Дарик бившият регионален министър.
Според Евгени Чачев правителствената стратегия за развитие на инфраструктурата до 2015 година обрича на безстопанственост 19 000 километра пътища, а 90% от заложените в нея проекти, според посочените срокове, ще бъдат завършени след края на мандата на трипартийния кабинет. Фантастично е да се твърди, че при сега съществуващи едва 42, до няколко години пречиствателните станции за отпадни води ще станат 363, коментира депутатът и допълни, че в стратегията няма ясно формулирани приоритети и източници за финансиране. От предвидените над 4 милиарда евро за пътна инфраструктура например, към момента са осигурени едва малко над 1 милиард и то при условие, че България стане член на Европейския съюз на 1 януари 2007 година.