Може ли културата да е бизнес, а бизнесът култура? Отговорите - в пилотното издание на Международна борса за културни продукти ARTtide, организирана от Клъстер Творческо Габрово с подкрепата на Община Габрово и Министерство на туризма.
Какво е ARTtide?
Иновативен интерактивен модел на съвместяване на изложение, бизнес, мисия, сцена и дискусионен форум.
И още:
· Културни продукти на реален пазар;
· Конкурентна среда с акцент върху продукта, а не неговия автор;
· Средище за активни международни културни диалози;
· Атрактивно предлагане на културни продукти, обмен и търговска дейност.
Пилотното издание на Международната борса за културни продукти ARTtide ще се проведе в Габрово, 8 - 10 септември 2015 г. в четири категории:
· Мултимедия и визуални изкуства;
· Музикално-сценични изкуства;
· Дизайн;
· Събития и фестивали.
В борсата ще вземат участие свободни артисти, творчески формации, културни институции, арт общества, общини, организатори на фестивали и събития, културни мениджъри, продуценти, издатели, разпространители и агенти.
Освен културни продукти, успешни бизнес модели и добри практики ще представят гости от България, Гърция, Турция, Хърватия, Сърбия, Австрия, Испания, Шотландия и др.
За пръв път в България и на Балканите - видео изложение на селектирани културни продукти, В2В /business to business/ - търговско договаряне, сценично представяне на културни продукти и дискусионни форуми събрани в едно - ARTtide.
ARTtide - съвременна култура, бизнес, продажби, анализи, тенденции.