Данъчните стартират масови проверки по Северното Черноморие. Те ще следят за реалното отчитане на паричните обороти и издаването на касови бележки. Мобилните екипи разполагат с достатъчно ресурси за прилагане на разнообразни методи и похвати. За не издаване на фискален бон ще се затварят търговски обекти за срок до един месец.
Засилени проверки на данъчните по туристически обекти
Освен преки наблюдения ще се използва дистанционната връзка на касовите апарати със сървърите на НАП, за да се откриват рискови търговци, чиито продажби значително се различават от обичайните. Масово ще се прилага и способа за „таен клиент“.
Ще бъдат проверявани ресторанти, барчета, магазини, борси, тържища, хотели и масови културни и спортни мероприятия по Черноморието. Проверките в търговските обекти ще се извършват и след работно време, както и през пoчивнитe дни.
Всички инспектори имат официални легитимации на НАП и при никакви обстоятелства не събират парични глоби на място и на ръка. В проверките ще участват и служители на МВР, Инспекция по труда, Българска агенция по безопасност на храните, Агенция Митници, Комисия за защита на потребителите и други.
И тази отново има създаден Координационен център, където могат да се подават сигнали за неиздаване на фискален бон, и всякакъв друг вид данъчни нарушения. Денонощно на разположение на гражданите ще бъдат телефоните 052/65-22-38 и 0884/74-43-33. Сигнали за нередности ще се приемат и на телефона на НАП 0700 18 700 или на имейл infocenter@nra.bg.
Засилени проверки на данъчните по туристически обекти
Освен преки наблюдения ще се използва дистанционната връзка на касовите апарати със сървърите на НАП, за да се откриват рискови търговци, чиито продажби значително се различават от обичайните. Масово ще се прилага и способа за „таен клиент“.
Ще бъдат проверявани ресторанти, барчета, магазини, борси, тържища, хотели и масови културни и спортни мероприятия по Черноморието. Проверките в търговските обекти ще се извършват и след работно време, както и през пoчивнитe дни.
Всички инспектори имат официални легитимации на НАП и при никакви обстоятелства не събират парични глоби на място и на ръка. В проверките ще участват и служители на МВР, Инспекция по труда, Българска агенция по безопасност на храните, Агенция Митници, Комисия за защита на потребителите и други.
И тази отново има създаден Координационен център, където могат да се подават сигнали за неиздаване на фискален бон, и всякакъв друг вид данъчни нарушения. Денонощно на разположение на гражданите ще бъдат телефоните 052/65-22-38 и 0884/74-43-33. Сигнали за нередности ще се приемат и на телефона на НАП 0700 18 700 или на имейл infocenter@nra.bg.