РИОКОЗ организира допитване за качеството на услугите си
РИОКОЗ организира допитване за качеството на услугите си / netinfo

Да се актуализира своевременно информацията в интернет сайта на РИОКОЗ-Добрич и на информационното табло в сградата на инспекцията, както и да се обработват по-бързо документите, препоръчват гражданите в онлайн анкета на РИОКОЗ. 40 души са участвали в допитването, като са изразили отношението си към предоставяните в инспекцията административни услуги.

95% от анкетираните посочват, че не са били обект на корупционен натиск, 5% обаче споделят, че са били обект на корупция от служители от РИОКОЗ - Добрич. Този процент е най-ниският от последните 3 проучвания (9.7%  - за 2007 г. и 12.9% за 2008 г.) Видовете услуги се познават изцяло от 28%, а 67% са информирани основно за това, което им е необходимо в момента. Само 5% от анкетираните посочват, че нямат информация относно услугата, за която са посетили РИОКОЗ. Най-голям продължава да е процентът на гражданите, които биха искали да получат информацията за дейността на "едното гише", но все повече нараства и броят на желаещите да получат информация от интернет страницата на инспекцията - 60%.

Според 74% от анкетираните услугите се извършват качествено и в срок винаги, а за 16% това е валидно донякъде. За 8% това става много рядко. Две трети от анкетираните посочват, че са напълно удовлетворени от реда и организацията за издаване на документи от РИОКОЗ - Добрич, а само 5% са недоволните (срещу 29 % за 2008 г.)