Директорът на офиса на НАП в Добрич Димитър Димитров разписа Хартата на клиента и запозна служителите със съдържанието, принципите и ценностите, заложени в нея, съобщават от приходната агенция.
В Хартата на клиента НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация.
НАП обнови стратегическия си документ, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.
Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски.С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е публикувана на електронната страница на НАП - www.nap.bg и е достъпна в местния офис на Агенцията.
„Усилията на всеки един служител трябва да са насочени към насърчаване и оказване на съдействие за доброволно изпълнение на данъчните и осигурителните задължения на гражданите и фирмите. Партньорските отношения с клиентите на приходната агенция винаги са стояли в центъра на нашата работа, като стремежът ни е с качествено обслужване да спомогнем за устойчивото развитие на бизнеса в региона“, заяви директорът на местния офис на НАП Димитър Димитров.