Участиe в семинара взеха експерти, представители на НПО, Сдружението на хотелиерите, ресторантьорите и туроператорите в Сандански, както и ученици от специализирана паралелка по туризъм към ЗПГ “Климент Тимирязев” в Сандански.
В хода на обучението участниците се запознаха с ръководните принципи, проучването, целевите аудитории, целите и задачите, както и значението на всеки един ключов елемент от програмата за написване на комуникационна стратегия.
Предстои написване на комуникационна стратегия и издаване на рекламна брошура за района на Сандански, Катунци и Мелник с представяне на културно-историческото и религиозно наследство. До средата на месец октомври стратегията ще бъде готова и представена на три езика – български, английски и гръцки, за да бъде от полза на широк кръг туристи, посещаващи община Сандански. Реализирането на проекта стана възможно, след като община Сандански кандидатства заедно с още няколко общини от страната и бе избрана за пилонта в реализирането на проект “Икстинд” към „Отворено общество” - Будапеща.