Vivacom е първият телеком в България, който започва да използва електромобили в оперативната си дейност. Компанията прави първата крачка към електрическата мобилност с 40 нови електрически автомобила и изгражда собствена зарядна инфраструктура. Тя се състои от 10 зарядни станции, които гарантират ефективната употреба на електрическите коли. Електромобилите ще се използват от служители на компанията, чиято дейност е свързана с най-голям пробег на километри.
Зелената инициатива е ключов компонент от цялостната стратегия на Vivacom за опазване на околната среда. Тя е в съответствие както с дългосрочния ангажимент за постигане на нулеви нетни емисии на парникови газове (ПГ) по цялата верига за създаване на стойност до 2040 г., така и с краткосрочната цел за намаляване на абсолютните емисии на ПГ от обхвата 1 и 2 с 90% до 2030 г., въз основа на базовата линия от 2020 г.
„С електрическата мобилност ще намалим въглеродните емисии, които се отделят в атмосферата. С тази стъпка целим да насърчим и екологичния начин на мислене сред нашите служители“, сподели Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.
Новите електромобили на Vivacom са екологичните, компактни и модерни Dacia Spring. Те са с нулев отпечатък на въглеродни емисии и могат да изминат близо 170 км. с едно пълно зареждане, което ги прави изключително подходящи за екологичен транспорт в града.
След активното използване на хибридни автомобили от компанията от 2017 г. насам, добавянето на електрически автомобили към автопарка представлява още една осезаема и въздействаща стъпка по пътя на Vivacom към по-устойчиво бъдеще. Като използва по-чисти и по-екологични възможности за транспорт, компанията активно допринася за намаляване на преките си емисии. Така постига значителен напредък в изпълнението на амбициозните си цели за 2030 г., като същевременно работи за постигането на още по-големи успехи по пътя си към нулеви нетни емисии.
Електрификацията на автопарка на Vivacom е част от постоянния ангажимент за устойчивост на компанията. Миналата година телекомът въведе модернизация на оборудването на съоръженията, инвестира в енергийно ефективни мрежи и услуги (напр. FTTH и 5G) и популяризира електронните фактури, с което спестява 10 тона хартия на месечна база, и лансира двойно по-малката Half Sim карта.
По този начин Vivacom намалява потреблението си на енергия, спестява значителни количества хартия и пластмаса и продължава да укрепва ангажимента си за опазване на околната среда и устойчивост.
Зелената инициатива е ключов компонент от цялостната стратегия на Vivacom за опазване на околната среда. Тя е в съответствие както с дългосрочния ангажимент за постигане на нулеви нетни емисии на парникови газове (ПГ) по цялата верига за създаване на стойност до 2040 г., така и с краткосрочната цел за намаляване на абсолютните емисии на ПГ от обхвата 1 и 2 с 90% до 2030 г., въз основа на базовата линия от 2020 г.
„С електрическата мобилност ще намалим въглеродните емисии, които се отделят в атмосферата. С тази стъпка целим да насърчим и екологичния начин на мислене сред нашите служители“, сподели Николай Андреев, Главен изпълнителен директор на Vivacom.
Vivacom
След активното използване на хибридни автомобили от компанията от 2017 г. насам, добавянето на електрически автомобили към автопарка представлява още една осезаема и въздействаща стъпка по пътя на Vivacom към по-устойчиво бъдеще. Като използва по-чисти и по-екологични възможности за транспорт, компанията активно допринася за намаляване на преките си емисии. Така постига значителен напредък в изпълнението на амбициозните си цели за 2030 г., като същевременно работи за постигането на още по-големи успехи по пътя си към нулеви нетни емисии.
Vivacom
По този начин Vivacom намалява потреблението си на енергия, спестява значителни количества хартия и пластмаса и продължава да укрепва ангажимента си за опазване на околната среда и устойчивост.