Сътрудничеството между Google и Yahoo се отлага
Сътрудничеството между Google и Yahoo се отлага / БГНЕС
От Google („Гугъл“) съобщиха, че планираното рекламно сътрудничество с Google („Яху“) засега се отлага, за да се даде възможност на антитръстовия регулатор в САЩ да разгледа последиците от евентуалната сделка между двата интернет гиганта.

„Когато обявихме през юни нашето рекламно споразумение с Yahoo, ние се съгласихме да забавим осъществяването му до октомври, за да дадем на регулаторния орган време да огледа нещата в детайли“, обясниха от Google в електронно изявление, припомня АФП.

„Тъй като в момента разговорите ни с Министерството на правосъдието още не са приключили, докато това стане, готови сме на известно забавяне в осъществяване на споразумението ни с Yahoo, се посочва още в изявлението, цитирано от БГНЕС.