Последните изследвания сочат, че Firefox продължава да набира популярност сред хората, ровещи се из интернет, но явно темповете, с които става това не са достатъчни за създателите й и те търсят нови варианти за реклама. На 15 юли, обявен за деня на Firefox. точно 3 години след като е била създадена Mozilla Foundation, от компанията представиха новата си рекламна политика. Основното в нея е това, че рекламните агенти ще сме ние - обикновените потребители, които ползват браузъра.
Според разработчиците, всеки, който е пробвал програмата им и е продължил да я използва след това я е харесал и едва ли би се разделил с нея. Ето защо те искат от нас да препоръчаме браузъра на приятел. Това става от сайта: http://www.worldfirefoxday.com/en/, където ще попълните имената и e-mail на вас и вашия познат.
Вашият познат ще получи поканата и ако до 15 септември свали и инсталира Firefox и двамата ще бъдете записани на "Стената на приятелите на Firefox", както и на специален екран, който ще се показва в новата Firefox 2.