Sony удвоява продажбите в БРИК до 2011 г.
Sony удвоява продажбите в БРИК до 2011 г. / снимка: БГНЕС

Японската компания Sony Corp („Сони” ) обяви, че ще удвои продажбите си в страните от БРИК (Бразилия, Русия, Индия и Китай) до 2 трилиона йени (18,52 млрд. долара) до март 2011 година.

Фирмата цели да постигне най-голям дял на световния пазар на LCD телевизори до края на финансовата 2010 година, се казва в прессъобщение на компанията.

Компанията, която прозивежда конзолите PlayStation 3 и фотоапаратите Cyber-shot и компютрите Vaio, ще насочи вниманието си към бизнеса си за компоненти и полупроводници. Японската фирма също така иска да съкрати разходите при производството на телевизорите Bravia.

През следващите три години компанията е планирала инвестиции на обща стойност 1,8 трилиона йени (16,67 млрд. долара), като половината от тях ще бъдат вложени в подразделенията за производство на компоненти и полупроводници, което включва сензори, батерии, както и части, свързани с дисковете Blu-ray.