Ръководството на британски магазин се надява магическо огледало, което пробва дрехите вместо клиентите, да помогне за намаляване на стреса от пазаруването и за изваждане на потребителите от интернет.
Виртуалната пробна позволява на пазаруващите да пробват дрехи, без да ги обличат с помощта на 58-инчов плазмен екран и камера с дълбочинно наблюдение. Новото устройство, което ще бъде показано в търговския център Трафорд в Манчестър, позволява на купувачите да пробват дрехи от различни магазини на едно място.
Използвайки 3D технология, огледалото може да налага рокли, поли и блузи върху снимка в цял ръст на купувачите, докато те се движат пред камера в горната част на огледалото. Сензори, улавящи движенията, и технология, подобна на тази при конзола за Xbox игри, се използват, за да преценяват височината на клиента и разстоянието му от камерата, посочва БГНЕС.
Купувачите могат да променят размера или дрехата чрез помахване с ръка, докато постигнат най-добрата комбинация, след което могат да отидат в магазина, за да си я купят. "Това е прекрасен начин да спестим пари и да позволим на клиентите да пробват голям брой облекла много бързо. Много е забавно да си част от момичешка група", казва маркетинг мениджъра на магазина Кели Да Силва Фернандес.
"Това е нашето тайно оръжие срещу нарастването на интернет пазаруването, не можете да имате такива преживявания онлайн. Искаме да върнем вълнението от пазаруването", съобщи друга мениджърка на Трафорд Сентър - Керълайн Айкман.