Най-голямата онлайн медийна група в страната - „Нетинфо", представи пред клиенти и партньори иновациите, които въвежда на пазара
На специално събитие, на което присъстваха представители най-големите медия агенции, компании и партньори, главният изпълнителен директор на Нова броудкастинг груп Дидие Щосел и главният изпълнителен директор на Нетинфо Христо Христов представиха седем иновации от „Нетинфо", както и данни за онлайн бизнеса в България, показващи лидерството на дигиталната медийна група.
„Нетинфо", част от Нова броудкастинг груп, не спира да изненадва медийния и рекламен пазар с иновативни решения за планиране и измерване на дигитални кампании за онлайн реклама. Само преди година компанията първа въведе изцяло новия модел на продажба на интернет и телевизионна реклама (iTRP) на българския медиен пазар и с това предостави на рекламодателите много по-добри възможности да достигат бързо, лесно и ефективно до търсената от тях аудитория. Голямата новина за рекламодателите една година по-късно е, че Нилсън Адмосфер вече ще измерва общия ефект на една рекламна кампания и нейния обхват едновременно в телевизия и интернет.
Също така за първи път на местния пазар „Нетинфо" предлага на клиентите си възможността за много по-ефективно таргетиране и достигане до конкретни групи хора на база на тяхното онлайн поведение и интереси.
През следващата година от медийната група ще предложат на рекламодателите и още една иновация, непозната за българския пазар - специално приложение (GoSnap) ще даде на рекламодателите автоматизирано продуктово позициониране във видеата на най-известните влогъри - превърнали се в истински звезди.