Авиокомпанията Wizz Air обяви днес, че незабавно спира полетите си до Милано, Тревизо и Бергамо, поради блокирането на северноиталианския регион в опит за овладяване на огнището на коронавирус. Това съобщиха от пресцентъра на превозвача.
Полетите от София и Варна до Милано Бергамо ще бъдат напълно спрени до 3 април.
Двама българи в Сидни са били в контакт с човек, дал положителна проба за коронавирус
Пътниците с резервации, засегнати от тази промяна, са информирани своевременно и ще бъдат пренасочени към алтернативен маршрут на възможно най-ранна дата. Клиентите, които са резервирали директно на wizzair.com или през мобилното приложение на авиокомпанията, ще получат известие по имейл, в което им се предлага безплатна промяна на резервацията за нова дата, пълно възстановяване на първоначално заплатената сума или 120% възстановяване на сумата като кредит в техния WIZZ профил. Пътниците могат да избират между изброените опции, като кликнат върху линка в уведомителния имейл и посочат най-добрата за тях опция чрез платформата за самообслужване на Wizz Air.
Авиокомпанията може да информира само пътниците, които са направили своята резервация чрез wizzair.com или мобилното приложение на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции - включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.
Полетите от София и Варна до Милано Бергамо ще бъдат напълно спрени до 3 април.
Двама българи в Сидни са били в контакт с човек, дал положителна проба за коронавирус
Пътниците с резервации, засегнати от тази промяна, са информирани своевременно и ще бъдат пренасочени към алтернативен маршрут на възможно най-ранна дата. Клиентите, които са резервирали директно на wizzair.com или през мобилното приложение на авиокомпанията, ще получат известие по имейл, в което им се предлага безплатна промяна на резервацията за нова дата, пълно възстановяване на първоначално заплатената сума или 120% възстановяване на сумата като кредит в техния WIZZ профил. Пътниците могат да избират между изброените опции, като кликнат върху линка в уведомителния имейл и посочат най-добрата за тях опция чрез платформата за самообслужване на Wizz Air.
Авиокомпанията може да информира само пътниците, които са направили своята резервация чрез wizzair.com или мобилното приложение на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции - включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.