Докато Лондон отмени своята следваща Седмица на модата, Милано потвърди провеждането на двата си модни форума през януари и февруари с цифрова платформа, богата на прояви, предаде Франс прес.
"Ние потвърждаваме нашите дати. Нашите ревюта ще станат по-дигитални или по-присъствени, в зависимост от развитието на пандемията", заяви председателят на Италианската камара на модата Карло Капаза.
Следваща миланска Седмица на мъжката мода за сезона есен-зима 2021-2022 е насрочена за 15-19 февруари. А женското издание е планирано за 23 февруари- 1 март.
От своя страна в Лондон Британският моден съвет отмени януарската Седмица на мъжката мода заради пандемията, заради Брекзит и с желанието да бъдат преосмислени тези прояви. Следващото издание, посветено на женската мода, трябва да се проведе от 19 до 23 февруяри, като за участие бяха поканени и дизайнерите на мъжка мода.
Заради пандемията Милано, както и останалите Седмици на модата, преминаха това лято на онлайн вариант и само с няколко ревюта с физическо присъствие за някои брандове. Г-н Капаза подчерта, че на септемврийската Седмица на модата в Милано, преминала в смесен вариант, са били представени 156 колекции и шоурумове на 300 марки. Тя се е сдобила с 45 милиона гледания в мрежата, един абсолютен рекорд при платформите, отразяващи Седмиците на модата.
"Ние потвърждаваме нашите дати. Нашите ревюта ще станат по-дигитални или по-присъствени, в зависимост от развитието на пандемията", заяви председателят на Италианската камара на модата Карло Капаза.
Следваща миланска Седмица на мъжката мода за сезона есен-зима 2021-2022 е насрочена за 15-19 февруари. А женското издание е планирано за 23 февруари- 1 март.
От своя страна в Лондон Британският моден съвет отмени януарската Седмица на мъжката мода заради пандемията, заради Брекзит и с желанието да бъдат преосмислени тези прояви. Следващото издание, посветено на женската мода, трябва да се проведе от 19 до 23 февруяри, като за участие бяха поканени и дизайнерите на мъжка мода.
Заради пандемията Милано, както и останалите Седмици на модата, преминаха това лято на онлайн вариант и само с няколко ревюта с физическо присъствие за някои брандове. Г-н Капаза подчерта, че на септемврийската Седмица на модата в Милано, преминала в смесен вариант, са били представени 156 колекции и шоурумове на 300 марки. Тя се е сдобила с 45 милиона гледания в мрежата, един абсолютен рекорд при платформите, отразяващи Седмиците на модата.