В първия ден от карантината обемът на продажби на тоалетна хартия в Полша скочи с 600%, съобщи „Puls Biznesu“.
След обявяването на епидемия в страната, в магазините се появи недостиг на сапун, тоалетна хартия и средства за почистване. Съобщава се, че голямото търсене е намаляло и сега има достатъчно от тези стоки.
Реакцията на гражданите след пресконференцията на министър-председателя на 11 март, по време на която обяви затварянето на училищата, беше незабавна, посочва изданието.
Колко тоалетна хартия ще ви стигне, за да преживеете вируса?
Към магазините са се насочили тълпи от хора и поради неизвестността, започнали да се запасяват. Само за час обемът от продажба на тоалетна хартия достигнал нивото на обема за деня, а до затварянето на магазините достигнал почти 600% от ежедневните продажби.
Според платформа за малкия и среден бизнес M/platform, в рамките на първите 4 дни след въвеждането на превантивните мерки, малките хранителни магазини са имали ръсг на оборота от средно 57%.
Елда, презервативи, хладилници, чесън... Какво купуват руснаците, изправени пред пандемията от коронавируса?
През първата седмица най-голямо е било търсенето на сапун и спиртни напитки, като продажбите им са се увеличили, съответно, с 603% и 567% в сравнение с аналогичен период през февруари. Най-голямо търсене сред хранителните продукти е имало на ориз и брашно.
До момента в Полша от коронавирус са починали 26 души, а общият брой на заразените е 1 905.
След обявяването на епидемия в страната, в магазините се появи недостиг на сапун, тоалетна хартия и средства за почистване. Съобщава се, че голямото търсене е намаляло и сега има достатъчно от тези стоки.
Реакцията на гражданите след пресконференцията на министър-председателя на 11 март, по време на която обяви затварянето на училищата, беше незабавна, посочва изданието.
Колко тоалетна хартия ще ви стигне, за да преживеете вируса?
Към магазините са се насочили тълпи от хора и поради неизвестността, започнали да се запасяват. Само за час обемът от продажба на тоалетна хартия достигнал нивото на обема за деня, а до затварянето на магазините достигнал почти 600% от ежедневните продажби.
Според платформа за малкия и среден бизнес M/platform, в рамките на първите 4 дни след въвеждането на превантивните мерки, малките хранителни магазини са имали ръсг на оборота от средно 57%.
Елда, презервативи, хладилници, чесън... Какво купуват руснаците, изправени пред пандемията от коронавируса?
През първата седмица най-голямо е било търсенето на сапун и спиртни напитки, като продажбите им са се увеличили, съответно, с 603% и 567% в сравнение с аналогичен период през февруари. Най-голямо търсене сред хранителните продукти е имало на ориз и брашно.
До момента в Полша от коронавирус са починали 26 души, а общият брой на заразените е 1 905.