Този път известните спортисти заснеха реклама на ООН, бореща се с бедността. Фотосесията бе дело на известния фотограф Патрик Демаршелие.
Любопитното е, че това не е първата инициатива на Шарапова и ЛеБрон Джеймс, които са посланици на добра воля към ООН. Дуото работи успешно вече повече от година, като и тенисистката, и баскетболистът участват в редица благотворителни инициативи.
Преди около година двамата спортисти отново показаха, че могат да бъдат номер едно не само в своите професионални ангажименти, но и в борбата с бедността.
Освен това рекламните им кампании се оказаха изключително успешни. През 2007 година Мария Шарапова изгуби един бас срещу ЛеБрон и се наложи да му подава водата на скамейката в един от мачовете. Такава бе уговорката по време на спора, който всъщност се оказа част от кампанията на Nike+ за нова фитнес програма.