Над 1,5 милиона литра бира са изпили феновете на Евро 2008 в осемте градове домакини на първенството, отчете спонсорът и официален доставчик на пивото на шампионата Карлсберг.
През фензоните, разположени на площадите и в парковете в градовете в Австрия и Швейцария, са преминали над 5 милиона посетители, със задоволство коментират от компанията..
1,1 милиона души пък са гледали 31-те мача от първенството на живо на стадионите. Бройката е със 100 000 души по-малко в сравнение с Евро 2004 в Португалия, но за сметка на това се отчита сериозен ръст в продажбите на бира.
С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло всеки фен на Евро 2008 е изпил средно с 36% повече бира от привържениците, подвизавали се по стадионите в Португалия през 2004 година.
През фензоните, разположени на площадите и в парковете в градовете в Австрия и Швейцария, са преминали над 5 милиона посетители, със задоволство коментират от компанията..
1,1 милиона души пък са гледали 31-те мача от първенството на живо на стадионите. Бройката е със 100 000 души по-малко в сравнение с Евро 2004 в Португалия, но за сметка на това се отчита сериозен ръст в продажбите на бира.
С 30% е нараснала само консумацията на безалкохолно пиво, а като цяло всеки фен на Евро 2008 е изпил средно с 36% повече бира от привържениците, подвизавали се по стадионите в Португалия през 2004 година.