Двамата български пилоти - Димитър Илиев и Пламен Кралев с Ферари F430 записаха 14-о време в първата половина на предобедната сесия в официалните тестове на ФИА на пистата Монца за европейския шампионат в GT3.
Още с първото си излизане от бокса Митко Илиев записа постижение от 2:03,235 минути за една обиколка от 5,793 км колкото е дължината на трасето, на което се провеждат и стартове от Формула 1. По-късно Илиев слезе до 1:58,106 мин за обиколка.
Стартът на българския тандем Кралев-Илиев, състезаващи се за швейцарския отбор „Кесъл Рейсинг” обаче бе забавен с близо 20 минути заради объркване на изпратените от София лицензи на двамата състезатели.
На три пъти от националната федерация трябваше да пращат факсове, които да потвърдят, че и единият, и другият пилот са притежатели на суперлицензи от категория С. Без това свидетелство, изпратено от федерацията, екипът нямаше да бъде допуснат до старт на трасето на „Аутодромо Национале ди Монца” в нито една от двете тренировки.
Така след като за първи път седна зад волана на Ферари F430, националният шампион на България записа постижение, което е доста обнадеждаващо. Във втората част на предобедните тренировки Пламен Кралев направи само три-четири тура, преди тестовете да бъдат прекратени заради катастрофата на Ерих Едлингер (Ес-Берг Рейсинг, Ламборгини Гаярдо.
Австриецът излезе извън трасето на завоя Параболика и трябваше да бъде изваден оттам с репатрираща кола на организаторите на тестовете. Най-доброто време в първата част от деня даде Мартин Калава (Италия, Додж Вайпър), постигнал 1:53,400 минути за обиколка.
Още с първото си излизане от бокса Митко Илиев записа постижение от 2:03,235 минути за една обиколка от 5,793 км колкото е дължината на трасето, на което се провеждат и стартове от Формула 1. По-късно Илиев слезе до 1:58,106 мин за обиколка.
Стартът на българския тандем Кралев-Илиев, състезаващи се за швейцарския отбор „Кесъл Рейсинг” обаче бе забавен с близо 20 минути заради объркване на изпратените от София лицензи на двамата състезатели.
На три пъти от националната федерация трябваше да пращат факсове, които да потвърдят, че и единият, и другият пилот са притежатели на суперлицензи от категория С. Без това свидетелство, изпратено от федерацията, екипът нямаше да бъде допуснат до старт на трасето на „Аутодромо Национале ди Монца” в нито една от двете тренировки.
Така след като за първи път седна зад волана на Ферари F430, националният шампион на България записа постижение, което е доста обнадеждаващо. Във втората част на предобедните тренировки Пламен Кралев направи само три-четири тура, преди тестовете да бъдат прекратени заради катастрофата на Ерих Едлингер (Ес-Берг Рейсинг, Ламборгини Гаярдо.
Австриецът излезе извън трасето на завоя Параболика и трябваше да бъде изваден оттам с репатрираща кола на организаторите на тестовете. Най-доброто време в първата част от деня даде Мартин Калава (Италия, Додж Вайпър), постигнал 1:53,400 минути за обиколка.