Ръководството на Ливърпул се провали в опитите си да лицензира като търговска марка един от символите на града – птицата Ливър.
Местната община категорично отхвърли искането на „мърсисайдци”, обосновавайки решението си, че птицата е символ на целия град, а не на една организация или компания.
От клуба пък се аргументираха, че предприемат тази стъпка, за да се опитат да ограничат фалшивите стоки с емблемата на клуба, които заливат световния пазар.
„Това е нещо нечувано”, категорични бяха от местния съвет.
„Този символ принадлежи на всички хора в град Ливърпул, а не на една компания или организация. Ливърбърд не може да бъде купуван и продаван за лична облага. Това е символ на града и се използва не само от общината, но и от стотици компании, благотворителни организации и спортни клубове”, допълни още заместник председателя на съвета Фло Клукас.
Местната община категорично отхвърли искането на „мърсисайдци”, обосновавайки решението си, че птицата е символ на целия град, а не на една организация или компания.
От клуба пък се аргументираха, че предприемат тази стъпка, за да се опитат да ограничат фалшивите стоки с емблемата на клуба, които заливат световния пазар.
„Това е нещо нечувано”, категорични бяха от местния съвет.
„Този символ принадлежи на всички хора в град Ливърпул, а не на една компания или организация. Ливърбърд не може да бъде купуван и продаван за лична облага. Това е символ на града и се използва не само от общината, но и от стотици компании, благотворителни организации и спортни клубове”, допълни още заместник председателя на съвета Фло Клукас.