Пилотът на Приста Ойл Рали Тим Крум Дончев приключи първия ден от рали Хърватска на седмо място във временното генерално класиране.
Общият му резултат от седемте скоростни етапа е 1.19:17,5 часа. Надпреварата в Загреб е трети кръг от Европейския рали шампионат.
През първия ден единственият български екипаж, участващ в рали Хърватска, трябваше да измине общо 330 км специални етапи и преход между тях.
Още по време на първата отсечка Окич 1 на Крум Дончев и навигаторът му Стойко Вълчев им се наложи да се справят с възникнала трудност. В средата на ляв обратен завой екипажът се натъкна на изхвърлена от публиката фракция. Заради непредвиденото препятствие Дончев използва ръчната спирачка и автомобилът му Субару Импреса STi леко се завъртя. Удари се в стоящ от дясно на трасето стълб и в резултат се откачи задната броня. За щастие Дончев не спука гума.
След финала на етапа обаче, тъй като липсваше парче от каучука, двамата с навигатора от съображения за сигурност решиха да сменят въпросната гума. В следващите отсечки екипът на Приста Ойл Рали Тийм се движи без каквито и да е проблеми.
Дончев обаче кара по-предпазливо на предпоследния етап Будиняк 2, защото към средата заваля дъжд, а автомобилът бе със сликове. Последното изпитание за екипажа на 23 май бе супер специалният етап, който се проведе на писта в центъра на Загреб.
След него Крум Дончев заяви: „Беше наистина много труден ден. Въпреки това съм доволен от синхрона, който двамата с навигатора ми Стойко имаме, както и от работата на момчетата в сервиза. През цялото време се стремяхме да поддържаме високото си ниво на концентрация без да правим грешки. Но все пак има още работа по самата кола.”
На 24 май предстоят заключителните 6 етапа от рали Хърватска. Тогава Дончев и Стойков ще трябва да изминат обща дистанция от 333 км.
Общият му резултат от седемте скоростни етапа е 1.19:17,5 часа. Надпреварата в Загреб е трети кръг от Европейския рали шампионат.
През първия ден единственият български екипаж, участващ в рали Хърватска, трябваше да измине общо 330 км специални етапи и преход между тях.
Още по време на първата отсечка Окич 1 на Крум Дончев и навигаторът му Стойко Вълчев им се наложи да се справят с възникнала трудност. В средата на ляв обратен завой екипажът се натъкна на изхвърлена от публиката фракция. Заради непредвиденото препятствие Дончев използва ръчната спирачка и автомобилът му Субару Импреса STi леко се завъртя. Удари се в стоящ от дясно на трасето стълб и в резултат се откачи задната броня. За щастие Дончев не спука гума.
След финала на етапа обаче, тъй като липсваше парче от каучука, двамата с навигатора от съображения за сигурност решиха да сменят въпросната гума. В следващите отсечки екипът на Приста Ойл Рали Тийм се движи без каквито и да е проблеми.
Дончев обаче кара по-предпазливо на предпоследния етап Будиняк 2, защото към средата заваля дъжд, а автомобилът бе със сликове. Последното изпитание за екипажа на 23 май бе супер специалният етап, който се проведе на писта в центъра на Загреб.
След него Крум Дончев заяви: „Беше наистина много труден ден. Въпреки това съм доволен от синхрона, който двамата с навигатора ми Стойко имаме, както и от работата на момчетата в сервиза. През цялото време се стремяхме да поддържаме високото си ниво на концентрация без да правим грешки. Но все пак има още работа по самата кола.”
На 24 май предстоят заключителните 6 етапа от рали Хърватска. Тогава Дончев и Стойков ще трябва да изминат обща дистанция от 333 км.