Компанията Eurostar е регистрирала рекордни продажби на билети през първите 6 месеца на годината.
Според компанията, това се дължи най-вече на големия брой фенове на Световното по футбол в Германия, но и на почитателите на филмовия хит "Шифърът на Леонардо". През отчетения период приходите от продажби са се повишили с 6% спрямо 2005 година, до 259,9 млн. британски лири (487 млн. долара).
Присъединяването на Eurostar към Европейската ж.п. мрежа стана причина компанията да се възползва от големия брой фенове на футбола, пътуващи към Германия, коментират експерти. Eurostar стана и спонсор на разпространението на филма "Шифърът на Леонардо", което също подпомогна продажбите.
Според данните на компанията, именно връзката с популярния филм е станала причина за повишаване на заявките от туристически агенции за дестинацията Лондон – Париж.