Консултантската агенция Brand Finance състави рейтинг на най-ценните футболни марки през 2014 година.
На първо място, най-високо в подреждането, е поставен Байерн Мюнхен, който е оценен на 896 милиона долара.
На второ място е поставен настоящият носител на трофея в Шампионската лига Реал Мадрид, чиято футболна марка струва 768 милиона.
Неубедителното представяне на „червените дяволи" е свалило тима на от втора на трета позиция в обновеното подреждане. Според Brand Finance марката „Манчестър Юнайтед" е загубила от стойността си и от 837 милиона вече струва 739 милиона.
Четвъртата позиция е запазена за състава на Барселона, който запазва мястото си с 622 милиона.
Огромен скок обаче прави другият английски тим. Манчестър Сити скча от осма на пета позиция, като само за една година отборът, който спечели Премиърлийг струва 510 милиона долара.
Прочетете повече подробности в Gong.bg