“Ариана” стана основен спонсор на Професионалната футболна лига.
Софийската пивоварна сменя “Загорка” като спонсор на шампионатите в “А” и “Б” групите. 3-годишният договор бе подписан от президента на Професионалната футболна лига Валентин Михов и генералният мениджър на “Загорка” АД Ян Дерк ван Карнебеек.
Софийската и старозагорската пивоварна са част от холандския концерн “Хайнекен”, който управлява над 200 бранда в световен мащаб.
"Решението “Ариана” да поеме основното спонсорство на футболното първенство е резултат от стратегическите планове на “Загорка“ ОД да продължи за развива дългосрочно марката, за да укрепи масовия й пазарен сегмент и едновременно да изгради емоционална връзка с потребителите в цялата страна. Това спонсорство е инвестиция в укрепването на пазарната позиция на “Ариана”, която от регионална марка се превърна в една от най-предпочитаните бири на национално ниво. Ето защо “Ариана” съвсем естествено се свързва с ценностите на българското футболно първенство, където се показва най-доброто от професионалния футбол в страната”, заяви генералният мениджър на “Загорка” АД Ян Дерк ван Карнебеек.
"Независимо, че България и Холандия са в една група в евроквалификациите, пожелавам успех на националния ви отбор. На мачовете между двете страни винаги ще бъда победител, защото успехите на България ще се отразят добре и на потреблението на бирата ни", допълни дипломатично холандецът. /ФОКУС/