Всеки дигитално подписан договор спестява 210 страници и над 45 минути време за клиента
От началото на годината клиентите на УниКредит Булбанк вече могат не само да кандидатстват напълно дистанционно за ипотечно кредитиране, но и да подпишат електронно своя договор. Инвестирането в дигитални процеси имат за цел ускорено финализиране на сделките и подобрява клиентското преживяване и удовлетвореност. Електронното подписване дава възможност на потребителите да се възползват от гъвкавостта да прегледат и подпишат договора от всякъде, по всяко време, на мобилното си устройство.

Щастливи сме да добавим още една дигитална услуга при ипотечното кредитиране, като по този начин клиентите ни могат да преминат през целия процес по ипотечно финансиране дистанционно. За нас е от изключително значение да предлагаме на клиентите ни продукти и услуги от най-високо качество, като същевременно с това следваме стриктно нашата стратегия да упражняваме бизнеса си устойчиво. Всички заедно сме отговорни да запазим околната среда за бъдещите поколения и вярваме, че можем да го постигнем като дигитализираме ежедневните ни процеси“, коментира Юлиан Влахов, Директор Управление Маркетинг и клиентски сегменти, „Банкиране на дребно“ в УниКредит Булбанк.

По изчисление на банковите експерти при електронно подписване на ипотечен кредит клиентите средно спестяват повече от 45 минути, без да отчитаме придвижването до банковия офис.

Вече се наблюдава нарастващо използване на дигиталните канали и електронното подписване, като вече всеки 4-ти потребителски кредит, реализиран в УниКредит Булбанк, е електронно подписан.

Дигиталните услуги се един от начините да опазим дървесния фонд на планетата и да планираме максимално ефективно използването на хартия.

Повече за дистанциония процес при кандидатстване и одобрение за жилищен кредит прочетете тук.