С открит урок по безопасност на движението по пътищата в 119 СУ „Акад. Михаил Арнаудов“, София, бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в столичното училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.

Кампанията се организира за трета поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Поради COVID-19 ограниченията, предишните ѝ две издания се провеждаха изцяло онлайн с помощта на специално създаден онлайн мултимедиен урок, разработен съвместно с експерти от партньорите в инициативата.

„През предишните две издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование, за да могат да се научат на безопасност на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.“, сподели Мария Ботева, гл. инспектор Пътна полиция към главна дирекция „Национална полиция”.

TEDI

Иновативният урок е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/, като включва и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания.

Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ за пръв път ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко заинтересовано българско училище да го използва и да стане част от Кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 53 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.

„Кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“  е част от социалната корпоративна отговорност и политика на „Тимбарк България“. За нас е важно, освен предоставянето на висококачествени сокове, нектари, напитки и плодови мусове на децата, да помагаме за тяхното образование и по-добра осъзнатост на и покрай пътното платно. Изключително позитивната обратна връзка, която получаваме от учителите и родители за предишните две издания на инициативата ни кара да се чувстваме горди и щастливи, че можем да продължим да осъществяваме кампании полезни за обществото.“, коментира Мария Добрева, Бранд мениджър в „Тимбарк България“.

За TEDI

Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI  е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните майки, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, която запазва всички полезни вещества.