Истински добрите сделки и оригинални аутлет колекции идват в България с иновативната концепция с 40 магазина на любими лайфстайл марки

Днес официално започна строежът на първото аутлет селище от отворен тип в България - Outlet Village Sofia. Планиран да отвори врати в края на 2026 г. на бул. „Ботевградско шосе“, проектът е с обща търговска площ от 8 500 кв. м. и е разположен непосредствено до XOPark Sofia - най-големият търговски парк на Балканите. Двете ритейл концепции ще формират заедно първата power shopping дестинация в страната, която съчетава практични покупки от ежедневието и вдъхновяваща селекция аутлет стоки на едно място, коментира инвеститорът „Тринити Кепитъл“.

магазин

Магазини и търговска концепция

Outlet Village Sofia ще потопи ценителите на истински добрите сделки в уютната атмосфера на френския прованс с 40 магазина, разположени в открита архитектурна среда, която улеснява навигацията и достъпа до всяка търговска точка. Аутлет форматът позволява комбинация от висок клас марки с достъпни ценови предложения и аутлет колекции, като по този начин се осигурява богат избор за различни категории потребители. Сред любимите на потребителите брандове, които ще отворят свои пространства в първото аутлет селище в България, са Boss, Hugo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, Levi’s, WMF, Samsonite, Puma, Skechers, а в мултибранд магазините ще пазаруваме Timberland, Napapijri & The North Face, Liu Jo, Karl Lagerfeld, Antony Morato, Diesel, Polo Ralph Laurent, Emporio Armani, Lacoste, Michael Kors и много други.

Място за цялото семейство

В рамките на проекта е предвидено второ ниво, на което на 1200 кв м ще се разгърне семеен ресторант. С тази стратегическа крачка инвеститорът ще осигури пълноценна услуга за посетителите и ще допълни търговската част с възможност за почивка и престой. А на площада на променадата ще оживеят уютни кафетерии и кокетни павилиончета, примамващи със свежи напитки, ароматно кафе и изкушаващи сладки и солени удоволствия.

магазин

Достъпност

Едно от основните предимства на Outlet Village Sofia е неговата достъпност. Проектът е ситуиран на входа на София откъм АМ „Хемус“, непосредствено до връзката на магистралата с Околовръстното шосе на столицата. Стратегическата локация в комбинация с трите входа към търговския комплекс - от Околовръстното шосе, от АМ „Хемус“ и от бул. „Ботевградско шосе“ - осигуряват лесен достъп както за жителите на столицата, така и за пътуващите от различни точки на България и чужбина. До предпочитаната дестинация за приятно прекарване на свободното време се стига и с автобусни линии 12 и 90 от обществения транспорт, които имат спирка на територията на XOPark Sofia. А безплатният паркинг с 1 800 паркоместа гарантира удобство и възможност повече хора едновременно да се възползват от предимствата на power shopping дестинацията.

Със своята стратегическа локация в непосредствена близост до XOPark Sofia Outlet Village Sofia заедно с най-големият ритейл парк на Балканите ще функционират съвместно в синергия, предлагайки пълния спектър от потребителски стоки и услуги на едно място.

Европейски модел и перспектива

„Нашата цел е не просто да изградим аутлет, а да създадем ново поколение търговска дестинация, която комбинира автентична атмосфера, достъп до аутлет колекции на атрактивни цени от световни лайфстайл брандове и място за цялото семейство и с това да отговори на очакванията на повече целеви групи потребители,“ сподели изпълнителният директор на „Тринити Кепитъл“ Стоян Колев. „Outlet Village Sofia ще въведе в България доказан европейски модел, който от години успешно оперира в страни като Италия, Испания и Австрия, и който се характеризира със стабилен интерес и устойчиво развитие.“

В България подобен формат до момента не съществува, което прави Outlet Village Sofia първи по рода си на местния пазар и обещаващо място за добри сделки.

За „Тринити Кепитъл“

„Тринити Кепитъл“ АД е инвестиционно дружество, създадено през 2019г, което специализира в придобиването, изграждането и управлението на търговски площи.

Компанията притежава и оперира четири ритейл парка в България - XOPark Sofia, XOPark Yambol, XOPark Haskovo и XOPark Plovdiv, и предстои да изгради още 4 ритейл парка в градовете Стара Загора, Сандански, Гоце Делчев и Разград. През 2023 г. в партньорство с AP Capital “Тринити Кепитъл” придобива West Mall, през 2024 г. става акционер във веригата магазини Minimart, а в началото на 2025г заедно с „Хъс“ ООД придобива първия търговски център от западен тип в България - Park Center Sofia.

В портфолиото на дружеството са още проектът за първото аутлет селище в България, което предстои да отвори в края на 2026г в непосредствена близост до XOPark Sofia на бул. „Ботевградско шосе“, както и няколко бутикови имота в столицата.

Бързият растеж на компанията се очаква до 2028г да резултира в притежаване и управление на активи с обща търговска площ от 270 000 кв. м. Фокусираният подход на “Тринити Кепитъл” и стремежът ѝ към разширяване на портфолиото й я позиционират като лидер в индустрията, предлагащ уникални възможности както за брандове, така и за инвеститори.