Като част от стратегическите си планове за засилването на присъствието си в страната, Mr. Bricolage откри още един обект, този път в гр. Перник. Инвестицията в новия магазин на веригата „направи си сам“, които се намира в ритейл парк Перник Плаза, възлиза на 3 милиона лева, а върху площ от 4600 м2 се предлагат над 30 000 артикула в наличност. Други 5000 могат да бъдат закупени по поръчка.
По повод откриването, изпълнителният директор на групата в България– г-н Андрей Евтимов, сподели, че въпреки трудната икономическа ситуация, амбицията на Mr. Bricolage е да отвари още три обекта на територията на страната до края на 2025 година. Основната мисия на веригата остава и винаги ще е да предоставя на всички клиенти качествени продукти и да им бъде осигурен безопасен, икономичен и комфортен живот, благодарение не само на продуктите, но и на полезни съвети, информация и най-вече приятелско отношение.
Именно това е и причината 12-тият Mr.Bricolage да е изграден изцяло на база на обновена търговска концепция, която обхваща всички аспекти на търговията и отразява промяната в начина на обслужване на клиентите. Освен вече познатите експерт-консултанти, които обслужват с внимание и грижа всеки посетител, в нея са заложени и дигитални устройства. Те дават достъп до допълнителна и изключително полезна информация. Друг плюс е и използването на модерно търговско оборудване, което позволява по-ясно излагане и означаване на асортимента и улеснява клиентите в техния избор.
Важно е да споменем, че потребителите на „направи си сам“ ще могат да заявят продукти онлайн и да си ги вземат лично от магазина, както и да поръчат над 5000 продукта извън наличните в магазина.
Асортиментът на Mr. Bricolage Перник е изключително богат и той предлага всичко необходимо за ремонта, поддръжката и декорирането на дома и градината. Предлагат се и допълнителни услуги като тониране, рязане и кантиране на плоскости, рамкиране, ушиване на пердета, 3D проектиране на баня, доставка до дома, гаранционно обслужване, финансиране. Чрез платформата МайсторПлюс клиентите имат и преференциален достъп до разнородни услуги, свързани с ремонта и поправките.
Mr. Bricolage Перник е готов да посрещне всички посетители на Перник и околността, с помощта на 42-ма професионалисти, преминали през специализирани търговски обучения.
По повод откриването, изпълнителният директор на групата в България– г-н Андрей Евтимов, сподели, че въпреки трудната икономическа ситуация, амбицията на Mr. Bricolage е да отвари още три обекта на територията на страната до края на 2025 година. Основната мисия на веригата остава и винаги ще е да предоставя на всички клиенти качествени продукти и да им бъде осигурен безопасен, икономичен и комфортен живот, благодарение не само на продуктите, но и на полезни съвети, информация и най-вече приятелско отношение.
Именно това е и причината 12-тият Mr.Bricolage да е изграден изцяло на база на обновена търговска концепция, която обхваща всички аспекти на търговията и отразява промяната в начина на обслужване на клиентите. Освен вече познатите експерт-консултанти, които обслужват с внимание и грижа всеки посетител, в нея са заложени и дигитални устройства. Те дават достъп до допълнителна и изключително полезна информация. Друг плюс е и използването на модерно търговско оборудване, което позволява по-ясно излагане и означаване на асортимента и улеснява клиентите в техния избор.
Важно е да споменем, че потребителите на „направи си сам“ ще могат да заявят продукти онлайн и да си ги вземат лично от магазина, както и да поръчат над 5000 продукта извън наличните в магазина.
Mr. Bricolage
Mr. Bricolage Перник е готов да посрещне всички посетители на Перник и околността, с помощта на 42-ма професионалисти, преминали през специализирани търговски обучения.