McDonald’s България бе отличена с престижната награда в категория „Корпоративна репутация“ на годишните награди EFFIE. Кампанията „Ние сме твоят прозорец“, разработена от екипа на агенция Nitram, заедно с guts&brainsDDB и медийна агенция Optimum Media OMD, преодоля успешно ключови предизвикателства с недостига на работна ръка на българския пазар.
С амбициозната цел да привлече нови служители до края на 2024 година, кампанията акцентира върху McDrive прозорците като символ на възможност – за млади хора, които търсят първа работа, за тези, които искат кариерно развитие, или за хора, нуждаещи се от допълнителен доход. В резултат на усилията, McDonald’s България не само надмина очакванията, но и увеличи броя на кандидатите двойно.
„Корпоративната репутация за нас е сърцето на всичко, което правим. Вярваме, че когато сме отговорен работодател, който предлага стабилност, развитие и подкрепа, това е не само в полза на нашите служители, но и на цялото общество. Тази награда е доказателство, че McDonald’s е не само предпочитан избор за нашите гости, но и за устойчива кариера. Гордеем се с това постижение и сме мотивирани да продължим да вдъхновяваме хората да изберат McDonald’s като място, където те могат да реализират своя потенциал всеки ден.“, споделя Албена Колячева, маркетинг мениджър на McDonald’s България. " Тази награда е изключително ценна за нас и е още по-специална, защото се присъжда в годината, когато McDonald’s България отбелязва своя 30-годишен юбилей. Тя отразява нашата последователност през годините в изграждането на пионерски практики, които поставят на първо място хората – нашите гости, служители и общество. Професионалната етика, ангажираността към изграждането на по-добри общности, фокусът върху клиентското изживяване, отдадеността към нашите хора, стремежът към усъвършенстване основните стълбове, на които продължаваме да стоим и които успешно определят нашето място и отговорности на българския пазар."
Наградата е резултат от дългосрочната стратегия на компанията да инвестира в хората и да предоставя условия за обучение, развитие и баланс между професионалния и личния живот. Съвременният подход в комуникацията и ангажираността към младите хора показват, че McDonald’s продължава да заема върховите позиции като един от най-желаните работодатели в България.