Пощенска банка отново въвежда иновативна услуга, с която осигурява удобство и стратегическо предимство на своите клиенти, като им гарантира бърз и напълно дистанционен процес по издаване и получаване на кредитна или дебитна карта. От началото на юни настоящите клиенти на финансовата институция могат да заявят онлайн своята дебитна или кредитна карта и да я получат на желан от тях адрес. По този начин Пощенска банка гарантира най-оптималното и гъвкаво решение в картовия сегмент и затвърждава лидерските си позиции на пазара.
„Динамичният и забързан начин на живот изисква от нас да предоставяме на клиентите си услуги, с които да ги улесняваме максимално, да пестим тяхното време, като им дадем възможност да го инвестират във важните за тях неща. Ето защо модернизирахме целия процес от кандидатстването до получаването на кредитна или дебитна карта и успяхме да го опростим, като същевременно гарантираме сигурността на клиентите си“, коментират от Пощенска банка.
От финансовата институция разясняват, че за да получат нова дебитна или кредитна карта, без да посещават офис на банката, клиентите трябва да следват няколко максимално опростени стъпки. Заявлението на нова пластика става изцяло онлайн, като след получаването му служител на банката се свързва с клиента по телефон и уточнява с него предпочитания начин за получаване на картата – в клон на банката или на избран от него адрес по куриер. При получаване на дебитната карта на конкретен адрес единственото условие е клиентът да подпише документите пред куриера. Клиент, който е получил одобрение на заявлението си за кредитна карта и желае да я получи на адрес, следва да подпише документите дистанционно, посредством Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава напълно безплатно чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис. За да се гарантира сигурността на клиентите, картата ще бъде активирана след получаването на коректно разписаните документи.
Считано от 01.06.2020 година, всички съществуващи клиенти на финансовата институция могат да заявят нова дебитна или кредитна карта изцяло онлайн през официалния сайт на банката www.postbank.bg или да преиздадат съществуващата си карта с едно обаждане на телефон с кратък номер *7224.
„Динамичният и забързан начин на живот изисква от нас да предоставяме на клиентите си услуги, с които да ги улесняваме максимално, да пестим тяхното време, като им дадем възможност да го инвестират във важните за тях неща. Ето защо модернизирахме целия процес от кандидатстването до получаването на кредитна или дебитна карта и успяхме да го опростим, като същевременно гарантираме сигурността на клиентите си“, коментират от Пощенска банка.
От финансовата институция разясняват, че за да получат нова дебитна или кредитна карта, без да посещават офис на банката, клиентите трябва да следват няколко максимално опростени стъпки. Заявлението на нова пластика става изцяло онлайн, като след получаването му служител на банката се свързва с клиента по телефон и уточнява с него предпочитания начин за получаване на картата – в клон на банката или на избран от него адрес по куриер. При получаване на дебитната карта на конкретен адрес единственото условие е клиентът да подпише документите пред куриера. Клиент, който е получил одобрение на заявлението си за кредитна карта и желае да я получи на адрес, следва да подпише документите дистанционно, посредством Квалифициран електронен подпис (КЕП), който се издава напълно безплатно чрез мобилното приложение на Евротръст Технолоджис. За да се гарантира сигурността на клиентите, картата ще бъде активирана след получаването на коректно разписаните документи.
Считано от 01.06.2020 година, всички съществуващи клиенти на финансовата институция могат да заявят нова дебитна или кредитна карта изцяло онлайн през официалния сайт на банката www.postbank.bg или да преиздадат съществуващата си карта с едно обаждане на телефон с кратък номер *7224.