„Инвестбанк“ АД е първата банка в България, която пуска услугата blink parking за потребителите на мобилното си банкиране. С новата функционалност на приложението Ibank Mobile клиентите могат бързо и лесно да платят за паркиране в синя и зелена зона в София, както и в още над 20 града в страната.
Иновативната услуга е алтернатива на SMS плащането за паркиране, но потребителите не дължат допълнителна такса за ползването на тази функционалност. Няма такса и за самата банкова транзакция, плаща се единствено стойността на паркирането, без добавени разходи.
„Новата функционалност на Ibank Mobile е изключително user friendly. Клиентите използват едно приложение за всичко – да банкират, да плащат сметки, а сега и да паркират. За нас клиентското удовлетворение е абсолютен приоритет, а технологиите и иновациите се явяват като инструменти, с които постигаме цели си. През последните 3 години дигитализирахме почти всички свои услуги и продукти, които са с високо ниво на сигурност, спестяват време и са с достъп 24/7, без необходимост от посещение във финансов център. Сега започваме да надграждаме това и да добавяме допълнителна стойност с още по-голямо внимание към детайлите. Именно такава услуга е blink parking“, каза Маргарита Стоянова, директор на
Дирекция „Дигитални услуги и център за обслужване на клиенти“ в Инвестбанк.
Услугата е разработена от Национална картова и платежна схема, част от БОРИКА, а Инвестбанк е първата финансова институция, която я внедри. Blink parking е част от системата за незабавни плащания blink.
Освен незабавното плащане и регистриране на паркирането, blink parking предлага и други полезни и удобни функционалности, които да улеснят потребителите. Вградената локализация на местоположението на автомобила автоматично установява в каква зона се намира колата и съответно – каква сума трябва да бъде заплатена. С blink parking клиентите могат да избират времето за паркиране или да го удължат с ново плащане, ако зоната го позволява. Ibank mobile известява и когато платеният час изтича. През мобилното приложение клиентите могат да създадат профил на автомобила си и да проследяват историята на паркиранията и прилежащите плащания за тази услуга.
До момента над 20 общини са се включили в новата платежна система за паркиране. Това е около 65% от всички населени места със синя и зелена зона, като се очаква до края на годината да се включат още общини, с което покритието да надхвърли 75%.
Предстои разширяване обхвата на blink parking и скоро тази услуга ще може да се използва от клиентите на Инвестбанк за плащане на частни паркинги, както и на глоби за неправилно паркиране.
Внедряването на blink parking идва в навечерието на 30-годишнината на Инвестбанк, като новата услуга е естествено продължение на трансформацията на финансовата институция от традиционна към модерна дигитална банка.
Иновативната услуга е алтернатива на SMS плащането за паркиране, но потребителите не дължат допълнителна такса за ползването на тази функционалност. Няма такса и за самата банкова транзакция, плаща се единствено стойността на паркирането, без добавени разходи.
„Новата функционалност на Ibank Mobile е изключително user friendly. Клиентите използват едно приложение за всичко – да банкират, да плащат сметки, а сега и да паркират. За нас клиентското удовлетворение е абсолютен приоритет, а технологиите и иновациите се явяват като инструменти, с които постигаме цели си. През последните 3 години дигитализирахме почти всички свои услуги и продукти, които са с високо ниво на сигурност, спестяват време и са с достъп 24/7, без необходимост от посещение във финансов център. Сега започваме да надграждаме това и да добавяме допълнителна стойност с още по-голямо внимание към детайлите. Именно такава услуга е blink parking“, каза Маргарита Стоянова, директор на
Дирекция „Дигитални услуги и център за обслужване на клиенти“ в Инвестбанк.
Услугата е разработена от Национална картова и платежна схема, част от БОРИКА, а Инвестбанк е първата финансова институция, която я внедри. Blink parking е част от системата за незабавни плащания blink.
Освен незабавното плащане и регистриране на паркирането, blink parking предлага и други полезни и удобни функционалности, които да улеснят потребителите. Вградената локализация на местоположението на автомобила автоматично установява в каква зона се намира колата и съответно – каква сума трябва да бъде заплатена. С blink parking клиентите могат да избират времето за паркиране или да го удължат с ново плащане, ако зоната го позволява. Ibank mobile известява и когато платеният час изтича. През мобилното приложение клиентите могат да създадат профил на автомобила си и да проследяват историята на паркиранията и прилежащите плащания за тази услуга.
До момента над 20 общини са се включили в новата платежна система за паркиране. Това е около 65% от всички населени места със синя и зелена зона, като се очаква до края на годината да се включат още общини, с което покритието да надхвърли 75%.
Предстои разширяване обхвата на blink parking и скоро тази услуга ще може да се използва от клиентите на Инвестбанк за плащане на частни паркинги, както и на глоби за неправилно паркиране.
Внедряването на blink parking идва в навечерието на 30-годишнината на Инвестбанк, като новата услуга е естествено продължение на трансформацията на финансовата институция от традиционна към модерна дигитална банка.