Кредитна програма „Сега“ е най-новото финансово решение на Пощенска банка, с което клиентите могат да заявят експресна услуга за желан от тях кредитен продукт. Тя обединява три продуктови категории и предоставя възможност за бързо получаване на потребителски кредит, предварително одобрение за жилищен кредит, както и издаване на нова дебитна или кредитна карта. Новата програма на Пощенска банка дава ключово предимство на клиентите на кредитната институция, защото залага на комплексен подход, който осигурява изключително клиентско преживяване. Чрез кредитна програма „Сега“ те не само ще могат да заявят продукти, съобразени с индивидуалните им потребности, но и ще могат да се възползват от тях в кратък срок, което е изключително важен фактор в днешната динамична среда, която изисква бързи и адекватни решения.
„Тази година е една от най-предизвикателните за нашите клиенти и беше важно да ги подкрепим с правилното за тях финансово решение, което да получат в точния момент. Разработихме нашата нова кредитна програма специално за хората, които ценят своето време и искат да имат бърз достъп до кредитни продукти. Неслучайно акцентираме върху думата „сега“ – защото клиентите ни ще могат да се възползват от избрания продукт с минимален разход на време, а това е незаменимо предимство“, коментират от Пощенска банка.
Програмата е фокусирана върху нуждата на клиентите от експресни решения и благодарение на нея те ще получат достъп до финансиране за часове. Тя ще им даде възможност да оптимизират времето си, като получат избрания от тях продукт лесно и удобно. Опцията за експресно разглеждане им позволява да заявят и да получат своя потребителски кредит за 3 работни часа, като максималната сума за финансиране е до 50 000 лв., а минималната – над 5 000 лв. Пощенска банка предлага и специални условия за своите жилищни кредити – при минимален размер на кредита от 60 000 лв. клиентите ще могат да се възползват от услугата експресен пакет, който включва експресно предварително одобрение и експресна пазарна оценка на имота, като получат отговор до 8 работни часа. Програма „Сега“ дава възможност към потребителския или жилищен кредит да бъде издадена нова дебитна карта до 15 минути и нова кредитна карта, която клиентите могат да получат в рамките на 1 час.
Благодарение на тази услуга на клиента няма да му се налага да посещава офис на банката веднъж, за да заяви своята карта, и втори път – за да я получи. Всичко се случва за минути с посещение в избрани офиси на Пощенска банка, като картата може да се ползва още в рамките на същия ден.
Кредитна програма „СЕГА“ е създадена в отговор на динамиката на средата, като отново във фокуса са поставени нуждите и очакванията на клиентите. Чрез комбинираната експресна услуга, която им предлага, банката не само създава нови възможности за тях, но и гарантира бързина и качество на обслужването, което е решаващо предимство. Проучване на Алфа Рисърч, направено по поръчка на Пощенска банка, потвърждава този факт, като посочва, че сред основните фактори при теглене на кредит за българите на възраст между 25 и 55 г. е „бързина на отговор по искането за кредит“ (15%). „Банката да е голяма и стабилна“ е решаващ фактор за 22,5% от анкетираните, а за 17,5% от тях е важен „размерът на лихвения процент“.
По кредитна програма „Сега“ може да се кандидатства само в офис на банката от клиенти, работещи на трудов договор. Повече информация за Програма „Сега“ можете да намерите на сайта www.postbank.bg.
„Тази година е една от най-предизвикателните за нашите клиенти и беше важно да ги подкрепим с правилното за тях финансово решение, което да получат в точния момент. Разработихме нашата нова кредитна програма специално за хората, които ценят своето време и искат да имат бърз достъп до кредитни продукти. Неслучайно акцентираме върху думата „сега“ – защото клиентите ни ще могат да се възползват от избрания продукт с минимален разход на време, а това е незаменимо предимство“, коментират от Пощенска банка.
Програмата е фокусирана върху нуждата на клиентите от експресни решения и благодарение на нея те ще получат достъп до финансиране за часове. Тя ще им даде възможност да оптимизират времето си, като получат избрания от тях продукт лесно и удобно. Опцията за експресно разглеждане им позволява да заявят и да получат своя потребителски кредит за 3 работни часа, като максималната сума за финансиране е до 50 000 лв., а минималната – над 5 000 лв. Пощенска банка предлага и специални условия за своите жилищни кредити – при минимален размер на кредита от 60 000 лв. клиентите ще могат да се възползват от услугата експресен пакет, който включва експресно предварително одобрение и експресна пазарна оценка на имота, като получат отговор до 8 работни часа. Програма „Сега“ дава възможност към потребителския или жилищен кредит да бъде издадена нова дебитна карта до 15 минути и нова кредитна карта, която клиентите могат да получат в рамките на 1 час.
Благодарение на тази услуга на клиента няма да му се налага да посещава офис на банката веднъж, за да заяви своята карта, и втори път – за да я получи. Всичко се случва за минути с посещение в избрани офиси на Пощенска банка, като картата може да се ползва още в рамките на същия ден.
Кредитна програма „СЕГА“ е създадена в отговор на динамиката на средата, като отново във фокуса са поставени нуждите и очакванията на клиентите. Чрез комбинираната експресна услуга, която им предлага, банката не само създава нови възможности за тях, но и гарантира бързина и качество на обслужването, което е решаващо предимство. Проучване на Алфа Рисърч, направено по поръчка на Пощенска банка, потвърждава този факт, като посочва, че сред основните фактори при теглене на кредит за българите на възраст между 25 и 55 г. е „бързина на отговор по искането за кредит“ (15%). „Банката да е голяма и стабилна“ е решаващ фактор за 22,5% от анкетираните, а за 17,5% от тях е важен „размерът на лихвения процент“.
Пощенска банка