любима марка
любима марка / NOVA
На 18 юни 2019 г., четвъртък, стартира първи етап на потребителската класация “ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Инициативата е единствената потребителска онлайн класация в България. Тя се провежда за 12-та поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие и сърца. Инициативата е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. В това се крие и уникалността на„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Те представят не експертното, а потребителското мнение за брандa.

“ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” се провежда в три етапа. Гласуването се извършва онлайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат. Гласуването се извършва в минимум 20 категории.

Подбрани са над 30 категории, в които всеки участник има възможност да определи коя е неговата любима марка. Критерият, по който ще се излъчат марките в отделните категории, ще бъде броят на подадените гласове.

Първият етап стартира в четвъртък, 18 юни, и ще продължи до 26 юни. В рамките на 9 дни потребителите избират (номинират) предпочитаната от тях марка в падащо меню за всяка от подбраните категории. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Втори етап ще се проведе от 29 юни до 5 юли, като в този период потребителите могат да посочат до 3 от 6-те продължили марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл ще продължат в трети последен кръг на класацията.

Трети етап стартира на 8 юли и ще продължи до 14 юли включително. На този етап потребителите ще определят марка №1 във всяка категория, както и подгласничките, които ще бъдат на второ и трето място. Официалният коктейл по връчването на сертификатите ще се проведе на 16 юли.

БРАНД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА:

За втори път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативна стратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. Те поддържат жив огъня на любовта между бранда и потребителя.

Ето защо екипът на класацията, следвайки обществения вот и резултати в рамките на класацията, ще възнагради и специалистите, отговорни за превръщането на една марка в предпочитана и любима. Като връчи награди не само на спечелилите марки във всяка категория, а и на професионалистите, стоящи зад успешния бранд – на марките-финалисти в ТОП 3.

Въвеждате нова марка на пазара? Препозиционирате търговска марка? Намирате локалното в един глобален бранд? Разчупвате стереотипите и провокирате?
Вашето място е в „Бранд мениджър на годината”. Целите на конкурса са да се разгласят резултатите от успешни кампании и да отличат най-динамичните и иновативни специалисти, които стоят зад тях.

ТОП СЪБИТИЕ ЗА БРАНД МЕНИДЖМЪНТ:
„BRAND TALKS” – The Second Branding Conference

Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и дневно събитие, на което ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта. Ще имате и уникалната възможност да чуете историите на успеха на едни от водещите световни брандове и специалисти. Световноизвестни специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.