Компанията получи престижния приз заради своите инвестиции в сектора, с които разшири своето портфолио и зададе тенденциите на телеком пазара
Vivacom спечели наградата в категория „Инвестиции и растеж” в конкурса „Мистър и Мисис Икономика”, който се проведе на 14 ноември. Компанията получи престижния приз заради своите инвестиции в сектора, с които разшири своето портфолио и зададе тенденциите на телеком пазара в страната, като постигна отлични резултати и създаде нови работни места. Наградата връчи министърът на икономиката и индустрията Богдан Богданов.

„От името на целия екип на Vivacom искам да благодаря на организаторите на „Мистър и Мисис Икономика” за това признание. През 2023 г. Vivacom направи редица инвестиции, които до голяма степен определиха посоката на развитие на телекомуникационния сектор в България и затвърдиха лидерската ни позиция на пазара”, сподели Николай Андреев, главен изпълнителен директор на Vivacom.

През последните близо две години Vivacom, с подкрепата на United Group, инвестира доста усилено в редица иновации, като с това увеличи пазарните си дялове и се превърна в лидер на пазара на платена телевизия и интернет. В началото на тази година изпълнителният директор на United Group Виктория Боклаг обяви, че в следващите три години групата ще инвестира още 600 милиона евро, за да развие бизнеса си в България.

United Group стъпи на българския пазар през 2020 г. с придобиването на Vivacom. Оттогава групата предприе редица значителни стъпки, за да засили своето присъствие и да стимулира иновациите на пазара. Сред постиженията на United Group са разработването на най-голямата 5G мрежа в страната и пускането на първата 10GIGA оптична мрежа. United Group предостави на българските потребители и първите 5G неограничени тарифни планове и достъп до телевизионната платформа EON, носител на множество награди.