United Media е интегрирана медийна платформа, която работи в осем държави в Югоизточна Европа (ЮИЕ). Годишно компанията продуцира над 40 000 часа оригинално съдържание, новини, телевизионни сериали, спорт, развлекателни предавания и детски програми, разпространявани сред 8,5 милиона домакинства чрез водещи международни оператори.
Компанията излъчва 55 канала в региона, включително пет ефирни канала с национален обхват: NOVA и Doma в Хърватия, NOVA в България, NOVA M в Черна гора и Nova BH в Босна и Херцеговина.
„Освен това, инвестираме в дигиталното си присъствие, което непрекъснато се разширява, а порталите ни са лидери по посещения в страните, в които оперират. Портфолиото ни в момента включва 28 сайта“, каза в интервю за Pensario главният изпълнителен директор, Александра Суботич.
Тя акцентира върху „добре развитата“ дигитална дистрибуция на компанията и широко признатата рекламна платформа VIDA. „Много се гордеем с оригиналните си продукции, които са нашата стратегическа основа. Успяхме да изградим едни от най-големите продукции в Югоизточна Европа: местни игрални продукции, риалити формати и развлекателни предавания и, разбира се, ежедневни новинарски предавания“.
Някои от сериалите са част от селекцията на международното телевизионно съдържание, представено на виртуалните прожекции в Лос Анжделис LA Virtual Screenings.
„Всичките ни сериали са най-гледани на съответната територия и се позиционират успешно на международните пазари като завършен продукт или като концепции за формати. Сериалите ни се радват на популярност в региона и можете да ги откриете като завършен продукт в праймтайма на всеки от най-гледаните канали в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения и Черна гора, а също и в Унгария, Украйна, Гърция, Словакия и други международни пазари под формата на местни адаптации“, добави Суботич.
United Media има разнообразен каталог от телевизионни сериали – от модерно съдържание, подходящо за платформи и платени телевизии, до семейни комедии и романтични драми, които са подходящи за редакционната концепция на политематичните канали. Компанията присъства на всички водещи пазари и стратегията ни е да произвеждаме най-доброто съдържание в нашата част на света и да го предоставяме на аудиториите по цял свят.
Наскоро започнахме да излъчваме хърватския сериал „Best Men” и вече имаме продажби на адаптираните му версии на няколко пазара в Югоизточна Европа. Освен това, в момента продуцираме втори сезон на българския сериал „Дяволското гърло“, като първият сезон беше продаден в Югоизточна Европа, САЩ, Великобритания, Скандинавските страни, Бразилия и др. Работим и по две нови висококачествени заглавия, които скоро ще можем да споделим. Основният ни пазар си остава Европа, но работим усилено, за да разширим присъствието си и в Латинска Америка. Твърдо сме убедени, че съдържанието ни може да бъде успешно там, защото латиноамериканските игрални сериали се радват на успех в нашите страни“, заключи тя.
Продуцирането на развлекателни предавания също получава „висока оценка“ – сръбското шоу “Grand Stars” е най-популярното телевизионно музикално състезание, което се организира от Grand Productions и търси нови музикални таланти. Кандидатите се набират чрез прослушвания. Шоуто се излъчва основно в Сърбия, но и на територията на цяла бивша Югославия вече от 18 години.
По отношение на тенденциите, Суботич отбеляза: „Аудиторията търси независими новини и топ развлекателни предавания, включително локални телевизионни сериали, шоу програми за таланти, но и висококачествени чуждестранни сериали и филми. Съсредоточили сме усилията си върху това да поддържаме водещата си позиция на пазарите. Наша непрекъсната задача е да задаваме тенденции, да създаваме нагласи и да градим нови ценности и навици сред зрителите“.
„Винаги сме се опитвали да сме иновативни, креативни, оригинални и уникални; опитваме се да създаваме и да задаваме нови тенденции и като цяло да разширяваме границите в бизнеса със съдържание. Към това ще се стремим и в бъдеще. Фокусирани сме върху локалната продукция и синергията между телевизионните и дигиталните канали, чрез което непрекъснато създаваме добавена стойност за всички лица, заинтересовани от нашия бизнес“, добави тя.
„Продължаваме да продуцираме възможно най-доброто съдържание за зрителите, да разширяваме границите и да засилваме позицията си на пазарен лидер, не само в Югоизточна Европа, но и в международен план“, заяви Суботич.
Компанията излъчва 55 канала в региона, включително пет ефирни канала с национален обхват: NOVA и Doma в Хърватия, NOVA в България, NOVA M в Черна гора и Nova BH в Босна и Херцеговина.
„Освен това, инвестираме в дигиталното си присъствие, което непрекъснато се разширява, а порталите ни са лидери по посещения в страните, в които оперират. Портфолиото ни в момента включва 28 сайта“, каза в интервю за Pensario главният изпълнителен директор, Александра Суботич.
Тя акцентира върху „добре развитата“ дигитална дистрибуция на компанията и широко признатата рекламна платформа VIDA. „Много се гордеем с оригиналните си продукции, които са нашата стратегическа основа. Успяхме да изградим едни от най-големите продукции в Югоизточна Европа: местни игрални продукции, риалити формати и развлекателни предавания и, разбира се, ежедневни новинарски предавания“.
Някои от сериалите са част от селекцията на международното телевизионно съдържание, представено на виртуалните прожекции в Лос Анжделис LA Virtual Screenings.
„Всичките ни сериали са най-гледани на съответната територия и се позиционират успешно на международните пазари като завършен продукт или като концепции за формати. Сериалите ни се радват на популярност в региона и можете да ги откриете като завършен продукт в праймтайма на всеки от най-гледаните канали в Сърбия, Босна и Херцеговина, Словения и Черна гора, а също и в Унгария, Украйна, Гърция, Словакия и други международни пазари под формата на местни адаптации“, добави Суботич.
United Media има разнообразен каталог от телевизионни сериали – от модерно съдържание, подходящо за платформи и платени телевизии, до семейни комедии и романтични драми, които са подходящи за редакционната концепция на политематичните канали. Компанията присъства на всички водещи пазари и стратегията ни е да произвеждаме най-доброто съдържание в нашата част на света и да го предоставяме на аудиториите по цял свят.
Наскоро започнахме да излъчваме хърватския сериал „Best Men” и вече имаме продажби на адаптираните му версии на няколко пазара в Югоизточна Европа. Освен това, в момента продуцираме втори сезон на българския сериал „Дяволското гърло“, като първият сезон беше продаден в Югоизточна Европа, САЩ, Великобритания, Скандинавските страни, Бразилия и др. Работим и по две нови висококачествени заглавия, които скоро ще можем да споделим. Основният ни пазар си остава Европа, но работим усилено, за да разширим присъствието си и в Латинска Америка. Твърдо сме убедени, че съдържанието ни може да бъде успешно там, защото латиноамериканските игрални сериали се радват на успех в нашите страни“, заключи тя.
Продуцирането на развлекателни предавания също получава „висока оценка“ – сръбското шоу “Grand Stars” е най-популярното телевизионно музикално състезание, което се организира от Grand Productions и търси нови музикални таланти. Кандидатите се набират чрез прослушвания. Шоуто се излъчва основно в Сърбия, но и на територията на цяла бивша Югославия вече от 18 години.
По отношение на тенденциите, Суботич отбеляза: „Аудиторията търси независими новини и топ развлекателни предавания, включително локални телевизионни сериали, шоу програми за таланти, но и висококачествени чуждестранни сериали и филми. Съсредоточили сме усилията си върху това да поддържаме водещата си позиция на пазарите. Наша непрекъсната задача е да задаваме тенденции, да създаваме нагласи и да градим нови ценности и навици сред зрителите“.
„Винаги сме се опитвали да сме иновативни, креативни, оригинални и уникални; опитваме се да създаваме и да задаваме нови тенденции и като цяло да разширяваме границите в бизнеса със съдържание. Към това ще се стремим и в бъдеще. Фокусирани сме върху локалната продукция и синергията между телевизионните и дигиталните канали, чрез което непрекъснато създаваме добавена стойност за всички лица, заинтересовани от нашия бизнес“, добави тя.
„Продължаваме да продуцираме възможно най-доброто съдържание за зрителите, да разширяваме границите и да засилваме позицията си на пазарен лидер, не само в Югоизточна Европа, но и в международен план“, заяви Суботич.